Shakira ma problemy z hiszpańską skarbówką, fot. Instagram/oficjalny profil Shakiry
Shakira ma problemy z hiszpańską skarbówką, fot. Instagram/oficjalny profil Shakiry

Dramat popularnej piosenkarki. Rozstała się z partnerem, ściga ją skarbówka

Redakcja Redakcja Styl życia Obserwuj temat Obserwuj notkę 4
Kolumbijskiej piosenkarce Shakirze grozi proces przed hiszpańskim sądem o niepłacenie podatków. Piosenkarka zapewnia, że jest niewinna. Shakira niedawno rozstała się z wieloletnim partnerem, ojcem jej dzieci Gerardem Pique. Jak mówi, ma już dość, bo "paparazzi koczują pod jej domem 24 godz. na dobę".

Hiszpańska skarbówka ściga Shakirę

45-letnia gwiazda pop została oskarżona w Hiszpanii o niepłacenie podatków w latach 2012-2014. To okres, w którym, jak powiedziała, prowadziła "koczownicze życie" z powodu swojej pracy i nie mieszkała na stałe w tym kraju.

Według dokumentu prokuratorskiego, na który powołuje się Reuters, Shakira spędzała ponad połowę każdego roku w Hiszpanii w latach 2012-2014, a w maju 2012 roku kupiła dom rodzinny w Barcelonie. W lipcu ubiegłego roku hiszpański sędzia powiedział, że widział "wystarczające dowody", aby Shakira stanęła przed sądem z powodu niepłacenia podatków. Zaproponowano jej ugodę, którą piosenkarka odrzuciła, gdyż uważa, że postawione jej zarzuty nie są prawdziwe.

Piosenkarka twierdzi, że władze skupiły się na niej wtedy, gdy dowiedziały się, że spotyka się z piłkarzem FC Barcelona Gerardem Pique, który jest Hiszpanem.

Championem może być każdy z Was!

- Podczas gdy Gerard i ja umawialiśmy się na randki, byłam w trakcie światowej podróży. Spędziłam ponad 240 dni poza Hiszpanią, więc nie było mowy, żebym zakwalifikowała się jako rezydent - powiedziała. - Hiszpańskie organy podatkowe zobaczyły, że spotykam się z Hiszpanem i zaczęły się ślinić. To jasne, że chcieli sięgnąć po te pieniądze bez względu na wszystko - twierdziła piosenkarka w głośnym wywiadzie dla "Elle".

Shakira dodała, że już zapłaciła kwotę, którą była winna hiszpańskiej skarbówce, jeszcze zanim złożono pozew. I że doradzała jej jedna z czterech największych firm specjalizujących się w podatkach na świecie, PricewaterhouseCoopers, więc "od pierwszego dnia była pewna, że robi wszystko poprawnie i przejrzyście".

Polecamy: Elegancki samochód do dynamicznych podróży z klasą

Shakira i Gerard Pique - rozstanie

Jak twierdzi, stanęła obecnie przed "prawdopodobnie najczarniejszą godziną w moim życiu", łącząc sprawę podatków, niedawne rozstanie z Pique, opiekę nad dwójką ich dzieci, chorobę ojca, który uległ wypadkowi, i "walkę na różnych frontach".

W tym samym wywiadzie dla "Elle" żaliła się, że od czerwca, kiedy wypłynęła informacja o rozpadzie 12-letniego związku z piłkarzem jest stale obserwowana przez paparazzi, którzy "koczują pod jej domem 24 godz. na dobę" i jest jej obecnie "ciężko", ponieważ stara się chronić dzieci przed medialnymi skandalami. Para ma dwóch synów 7- i 9-letniego.

- Poza domem nie ma miejsca, gdzie ja i dzieci możemy się przed nimi schować (...). Jest ciężko. Starałam się ukryć tę sytuację przed dziećmi, chronić je, bo to jest moje najważniejsze zadanie. Ale potem słyszą w szkole nieprzyjemne rzeczy albo trafiają na nieprawdziwe artykuły w sieci i to je dotyka - mówi gwiazda.

Powiedziała, że ma do byłego ukochanego żal, zwłaszcza że dla niego poświęciła karierę muzyczną. - Musiałam się ustatkować, zapuścić korzenie w Barcelonie, wspierać dzieci i Gerarda. Jako piłkarz chciał grać, zdobywać osiągnięcia, a ja musiałam być dla niego wsparciem. Jedno z nas musiało się poświęcić.

Shakira pracuje nad nowym albumem

Shakira poinformowała, że po 5 latach przerwy pracuje nad nowym albumem.

- Myślę, że muzyka jest tratwą ratunkową - powiedziała "Elle". - Były dni, kiedy musiałam podnieść kawałki mnie z podłogi. I jedynym sposobem, aby to zrobić, aby faktycznie to zrobić, była muzyka. Wiesz, aby naprawdę złożyć siebie z powrotem i zobaczyć siebie w lustrze i wiedzieć, że jestem mamą i moje dzieci zależą ode mnie. - mówiła dziennikarce.

Shakira i Gerard Pique byli parą od 2010 roku. W czerwcu pojawiła się informacja o ich rozstaniu z powodu zdrady piłkarza. Pod koniec sierpnia media obiegły pierwsze zdjęcia piłkarza z nową partnerką.

ja

Czytaj także:

Kuriozalna wpadka posła Konfederacji. Przez nią zatrzymali go policjanci

Unia solidaryzuje się z Rosjanami, uciekającymi przed mobilizacją. „Głosują nogami”

Rachoń ujawnił list Tuska do Putina. Mowa o "polsko-rosyjskim zrozumieniu i zaufaniu"

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości