Żabka z niespodziewaną propozycją dla klientów. Podobnej oferty jeszcze nie było

Żabka wprowadza kawonament. Na czym polega nowa promocja? (fot. Twitter)
Żabka wprowadza kawonament. Na czym polega nowa promocja? (fot. Twitter)
Nowa usługa sieci sklepów Żabka pojawiła się dzisiaj w aplikacji Żappka – to “kawonament”, czyli usługa subskrypcyjna na kawę. Dzięki subskrypcji na kawę, w cenie 49,99 zł miesięcznie odbierzemy nawet 30 kaw i muffina. Jak będzie działał taki kawonament?

Kawonament – o co chodzi?

Usługi subskrypcyjne rozwijają się w kierunku, o którym jeszcze niedawno nikt by nie pomyślał. Dotychczas w tym modelu sprzedawano głównie usługi VOD czy plany subskrypcyjne do aplikacji z muzyką, jednak od dziś możemy skorzystać z abonamentu na kawę w sieci sklepów Żabka. W cenie takiego abonamentu można odebrać jedną kawę dowolnej wielkości i typu dziennie plus dodatkowo raz w miesiącu dobrać dodatkową dowolną kawę 200 ml, lub muffina czekoladowego lub straciatella.

Cena jednej kawy w usłudze abonamentowej może więc wynieść 1,61 zł. To atrakcyjna oferta, biorąc pod uwagę to, że w kawonamencie można wybrać cappuccino czy latte, które w regularnej sprzedaży kosztują w Żabce 6,50 zł.

Za usługę można zapłacić poprzez system Żabka Pay lub podłączając kartę płatniczą w aplikacji Żappka. Sieć podkreśla, że jeśli nie odbierze się kawy w danym dniu, ta przepada. Aby odebrać napój, wystarczy poprosić kasjera o kawę i zeskanować aplikację.

Dlaczego Żabka zdecydowała się na kawonament?

Sieć sklepów Żabka stale rozwija ofertę, wprowadzając nowe produkty gastronomiczne czy nowoczesne rozwiązania (jak np. Etykiety perowskitowe, zapowiadane podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu). Wprowadzenie subskrypcji kawowej Żabka zapowiedziała w połowie października, przedstawiając na konferencji swoją nową strategię komunikacji.

Żabka przestała być jedynie sklepem. Dziś jesteśmy kompleksowym ekosystemem convenience. Oferujemy różne rozwiązania, bliskie potrzebom klientów i ułatwiające im codzienne życie – mówił Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka.

Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka podkreślał na konferencji, że średni czas zakupów w Żabce to około 106 sekund. Sieć chce zagospodarować ten czas w najwygodniejszy i najprostszy dla klienta sposób, tak żeby doświadczenie zakupów w Żabce było wyjątkowe i jednoznacznie odróżniało Żabkę od konkurencji.

Czytaj dalej:

Lubię to! Skomentuj23 Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka