Żabka wprowadza kawonament. Na czym polega nowa promocja? (fot. Twitter)
Żabka wprowadza kawonament. Na czym polega nowa promocja? (fot. Twitter)

Żabka z niespodziewaną propozycją dla klientów. Podobnej oferty jeszcze nie było

Redakcja Redakcja Handel Obserwuj temat Obserwuj notkę 23
Nowa usługa sieci sklepów Żabka pojawiła się dzisiaj w aplikacji Żappka – to “kawonament”, czyli usługa subskrypcyjna na kawę. Dzięki subskrypcji na kawę, w cenie 49,99 zł miesięcznie odbierzemy nawet 30 kaw i muffina. Jak będzie działał taki kawonament?

Kawonament – o co chodzi?

Usługi subskrypcyjne rozwijają się w kierunku, o którym jeszcze niedawno nikt by nie pomyślał. Dotychczas w tym modelu sprzedawano głównie usługi VOD czy plany subskrypcyjne do aplikacji z muzyką, jednak od dziś możemy skorzystać z abonamentu na kawę w sieci sklepów Żabka. W cenie takiego abonamentu można odebrać jedną kawę dowolnej wielkości i typu dziennie plus dodatkowo raz w miesiącu dobrać dodatkową dowolną kawę 200 ml, lub muffina czekoladowego lub straciatella.

Cena jednej kawy w usłudze abonamentowej może więc wynieść 1,61 zł. To atrakcyjna oferta, biorąc pod uwagę to, że w kawonamencie można wybrać cappuccino czy latte, które w regularnej sprzedaży kosztują w Żabce 6,50 zł.

Za usługę można zapłacić poprzez system Żabka Pay lub podłączając kartę płatniczą w aplikacji Żappka. Sieć podkreśla, że jeśli nie odbierze się kawy w danym dniu, ta przepada. Aby odebrać napój, wystarczy poprosić kasjera o kawę i zeskanować aplikację.

Dlaczego Żabka zdecydowała się na kawonament?

Sieć sklepów Żabka stale rozwija ofertę, wprowadzając nowe produkty gastronomiczne czy nowoczesne rozwiązania (jak np. Etykiety perowskitowe, zapowiadane podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu). Wprowadzenie subskrypcji kawowej Żabka zapowiedziała w połowie października, przedstawiając na konferencji swoją nową strategię komunikacji.

Żabka przestała być jedynie sklepem. Dziś jesteśmy kompleksowym ekosystemem convenience. Oferujemy różne rozwiązania, bliskie potrzebom klientów i ułatwiające im codzienne życie – mówił Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka.

Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka podkreślał na konferencji, że średni czas zakupów w Żabce to około 106 sekund. Sieć chce zagospodarować ten czas w najwygodniejszy i najprostszy dla klienta sposób, tak żeby doświadczenie zakupów w Żabce było wyjątkowe i jednoznacznie odróżniało Żabkę od konkurencji.

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka