Wypowiedzi Edyty Górniak od dłuższego czasu podbijają pierwsze strony gazet. fot. Serecki, CC BY-SA 4.0
Wypowiedzi Edyty Górniak od dłuższego czasu podbijają pierwsze strony gazet. fot. Serecki, CC BY-SA 4.0

Edyta Górniak znów "odleciała". Internet podbija jej nowa wypowiedź

Redakcja Redakcja Celebryci Obserwuj temat Obserwuj notkę 34
Edyta Górniak przez lata pokazywała się z różnymi mężczyznami u boku. Jedna miłość artystki jednak szczególnie zaskakuje. Jak wyznaje Górniak, zawdzięcza szczególnie wiele jednemu mężczyźnie. "Miał być moim mężem! I miał na mnie poczekać!", mówi Górniak. Chodzi o... Bruce'a Lee.

Edyta Górniak znów w centrum uwagi

Wypowiedzi Edyty Górniak od dłuższego czasu podbijają pierwsze strony gazet. Piosenkarka wsławiła się głoszeniem bardzo kontrowersyjnych tez. Wystarczy wspomnieć choćby o jej wypowiedzi na temat życia duchowego. Piosenkarka twierdziła, że jest na Ziemi od 4000 lat. Teraz internet podbija jej nowa wypowiedź. Artystka bowiem podzieliła się ze światem historią o swojej pierwszej miłości. Przed tragicznymi związkami Górniak, jak tym z Dariuszem Krupą (zakończonym rozwodem), jej wybrankiem miał być kto inny. O "fatum" ciążącym nad jej osobą mówiła:

"Wiedziałam, że to małżeństwo to nie to, dzień przed ślubem… Niestety. Nawet poszłam do wróżki, bo myślałam, że to niemożliwe. Nie mówiąc, że mam wątpliwości, poprosiłam ją, żeby zobaczyła, czy jest może jakaś podpowiedź od mojej praprababci, może skontaktuje się ze mną przez karty. A wróżka mi powiedziała, żebym nie brała ślubu. Ani jutro, ani nigdy".

Kolejne dziwne wyznanie Edyty Górniak

Następnie wyjawiła, kto miał być jej wybrankiem:

"Myślicie, że wiecie o mnie już wszystko, ale nie wiecie, kto był moją pierwszą miłością w życiu. Miał być moim mężem! I miał na mnie poczekać!", pisała na swoim Instagramie Górniak. Następnie ujawniła, że mężczyzna o którym pisze to mistrz sztuk walk i aktor, Bruce Lee, zmarły niespełna rok po urodzinach Górniak. 

"Myślę, że Bruce Lee jest w dużej mierze odpowiedzialny za moją miłość do Azji. Wszystkie żywioły się go bały. Miłość mojego życia, niespełniona. Bruce Lee urodził się w listopadzie tak, jak ja" - wspomina młodzieńczą miłość Górniak. Artystka niejednokrotnie przejawiała fascynację wschodnimi kulturami i ezoteryzmem, co niewątpliwie mógł rozbudzić aktor azjatyckiego pochodzenia. 

Na InstaStories gwiazdy pojawiło się też czarno-białe zdjęcie aktora. Opatrzone zostało cytatem "Ci, którzy nie są świadomi, że idą w ciemności, nie będą szukać światła". 

I choć niektórzy internauci nie kryją, że ta sytuacja jest co najmniej dziwna i nie brakuje komentarzy w mediach społecznościowych w stylu "Ta to już całkiem odpłynęła" i "Kolejny odlot", to polska piosenkarka pozostaje przy swoim, i mówi że do Bruce'a Lee żywi szczere uczucie. 

Salonik

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości