Agnieszka Chylińska odpowiada Kubie Wojewódzkiemu. Źródło: YouTube/TVN Talent Show
Agnieszka Chylińska odpowiada Kubie Wojewódzkiemu. Źródło: YouTube/TVN Talent Show

Chylińska wściekła na Wojewódzkiego. Ale dostało się celebrycie TVN

Redakcja Redakcja Celebryci Obserwuj temat Obserwuj notkę 7
Kuba Wojewódzki zarzucił ostatnio, że Agnieszka Chylińska i Małgorzata Foremniak wykazały się nielojalnością, gdy ten odchodził z programu "Mam Talent". Piosenkarka postanowiła odpowiedzieć na zarzuty celebryty. - Jak przeczytałam dzisiaj o mojej rzekomej nielojalności wobec Ciebie, to pomyślałam sobie, żeś dwulicowy i kłamliwy – napisała w ripoście Chylińska.

Wojewódzki mówi o nielojalności Chylińskiej i Foremniak 

W ostanim odcinku swojego talk-show Kuba Wojewódzki gościł m.in. Piotra Gąsowskiego. Artysta kabaretowy odszedł z programu "Twoja twarz brzmi znajomo". Jego decyzja uwarunkowana była wyrzuceniem z pracy Katarzyny Skrzyneckiej. Gąsowski mówił o lojalności wobec koleżanki z programu. 

Kuba Wojewódzki postanowił pociągnąć temat i przypomniał o swojej sytuacji, gdy odchodził z innego show: "Mam Talent". – Jak ja zadzwoniłem do Agnieszki i do Gosi, że odchodzę z "Mam talent", to obie powiedziały: "Odchodzimy z tobą!". A jak było później, to chyba wiemy... Ja nie wierzę w taką lojalność – wypalił celebryta. 

Chylińska niezadowolona wypowiedzią Wojewódzkiego 

Słowa Wojewódzkiego poruszyły przede wszystkim Agnieszkę Chylińską. Piosenkarka postanowiła odpowiedzieć na zarzut, że nie była lojalna wobec swojego kolegi z programu. 

Artystka stwierdziła w poście na Instagramie, że o odejściu z programu Wojewódzkiego dowiedziała się z mediów. - Ani się Chłopie ze mną nie pożegnałeś, ani nie powiedziałeś dlaczego. Dlatego - zarzucając mi nielojalność - po ludzku kłamiesz – zarzuciła Wojewódzkiemu. 

- Przychodziłam do Twojego programu na wyraźne Twoje zaproszenie. Wtedy było wszystko cacy, bo miałeś fajną oglądalność i taaak bardzo mnie lubiłeś. Jeszcze kilka dni temu dzwoniłeś do mojej agentki z pytaniem czy mogę znowu do Ciebie wpaść – kontynuowała.

- I wiesz? Pomyślałam: pójdę. Ale jak przeczytałam dzisiaj o mojej rzekomej nielojalności wobec Ciebie, to pomyślałam sobie, żeś dwulicowy i kłamliwy a Tatuś mi mówił, żeby od takich trzymać się z daleka. Idź i nie kłam więcej – dodała Chylińska. 


Małgorzata Foremniak oraz Agnieszka Chylińska są w jury popularnego programu TVN od początku. Kuba Wojewódzki zasiadał jako juror w pierwszych trzech edycjach, a w 2010 roku na dobre rozstał się z "Mam Talent". 

MP

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości