Stanisława Celińska. Fot. PAP/Krzysztof Świderski
Stanisława Celińska. Fot. PAP/Krzysztof Świderski

Niezwykły apel Stanisławy Celińskiej. Szuka ludzi, który niegdyś jej pomogli

Redakcja Redakcja Muzyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 2
Stanisława Celińska szuka rodziny z Opola z czasów 7. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Chce podziękować za gościnę niezwykłym ludziom. „Od tego festiwalu wszystko się zaczęło” - przypomina słynna polska artystka.

Stanisława Celińska prosi fanów o pomoc

Stanisława Celińska jest jedną z najwspanialszych polskich aktorek i ikon polskiej sceny muzycznej. 76-letnia aktorka zaapelowała właśnie o pomoc do swoich fanów. Chce odnaleźć rodzinę, w której domu znalazła przystań 54 lata temu. 

Także my możemy pomóc Stanisławie Celińskiej odnaleźć ludzi, bez których jej kariera mogłaby tak nie rozbłysnąć.


Celińska w Opolu. Debiutowała tam w 1969 roku

Stanisława Celińska debiutowała w Opolu w 1969 roku, podczas 7. edycji słynnego festiwalu. Dziś mówi, że był to dla niej bardzo ważny czas. Chwila, która otwarła jej drzwi do wielkiej muzycznej przygody.

– W tamtym czasie mieszkałam w kwaterze prywatnej i było mi tam bardzo dobrze. Zresztą wygrałam wtedy w konkursie Debiutów. Myślę, że być może dlatego, że rodzina mocno trzymała za mnie kciuki. Mogę więc śmiało powiedzieć, że tak naprawdę wszystko zaczęło się od Opola. Gdybym wtedy tu nie przyjechała, moja kariera na pewno inaczej by się potoczyła i dziś nie byłoby mnie tu, gdzie jestem – opowiada Stanisława Celińska.


Gdzie jest ta ulica, gdzie jest ten dom

Słynna artystka i piosenkarka ma jedno marzenie - chce odnaleźć tę wyjątkową rodzinę. Nie zapomniała o ich życzliwości. Pragnie raz jeszcze wrócić do tamtego czasu – w gronie ludzi, którym zawdzięcza ciepłe przyjęcie i bezpieczny kąt w ich domu.

Apel Stanisławy Celińskiej jest skierowany do rodziny i krewnych osób, u których artystka zatrzymała się w czasie festiwalu w Opolu w 1969 roku.

Stanisława Celińska - "Ptakom podobni". Źródło YouTube


Jeśli wciąż żyją i pragną nawiązać kontakt, są proszeni są o telefon do menadżera artystki, Macieja Muraszki. Numer telefonu w tej sprawie to 601 728 999.


KW

Stanisława Celińska. Fot. PAP/Krzysztof Świderski

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura