Plebiscyt "Przeglądu Sportowego” na najlepszego polskiego sportowca roku.  Fot. Polsat Sport
Plebiscyt "Przeglądu Sportowego” na najlepszego polskiego sportowca roku. Fot. Polsat Sport

Świątek skomentowała memy z Lewandowskim. "Myślę, że dobrze się bawi"

Redakcja Redakcja Tenis Obserwuj temat Obserwuj notkę 14
Iga Świątek wzięła w poniedziałek udział w konferencji zorganizowanej przez PZU. Najlepsza polska tenisistka została zapytana o memy, jakie powstają z jej i Roberta Lewandowskiego udziałem. – Myślę, że Robert też dobrze się bawi, oglądając te memy – stwierdziła.

Mem ze Świątek i Lewandowskim podbija internet 

Iga Świątek w poniedziałek wzięła udział w konferencji prasowej zorganizowanej w ramach projektu "Dobra drużyna PZU”, wspierającej rozwój sportu dziecięcego. Na spotkaniu nie zabrakło pytania o memy, jakie internauci tworzą z jej i Roberta Lewandowskiego udziałem. 

W ostatnim czasie furorę robi mem, w którym pisze rzekomo SMS-a do polskiego napastnika. "Czytam, że jednak gracie na mistrzostwach Europy. A sorry, to o siatkarzach” – głosi podpis. Lewandowski po otrzymaniu takiej wiadomości klika przycisk "zablokuj". 


Świątek o Lewandowskim 

Raszynianka została zapytana, czy naprawdę wymienia z piłkarzem Barcelony wiadomości tego typu? – Wolę nie prowokować. Myślę, że Robert też dobrze się bawi, oglądając te memy. Mam na tyle szczęścia, iż one są pozytywne w moją stronę i mam nadzieję, że on się tym nie przejmuje – odpowiedziała.

Dodała również, że te memy by nie powstały, gdyby Lewandowski nie był naszym najlepszym sportowcem. – On jest ogromną inspiracją i sądzę, że gdyby nie on, pewnie większość z nas nie wiedziałaby, iż to w ogóle jest możliwe, by osiągnąć globalny sukces. Mieliśmy okazję się poznać i bardzo cieszę się, że jestem w tym gronie, co on, bo przed laty też nie wiedziałam, jak dużo jestem w stanie osiągnąć – podkreśliła tenisistka. 

Świątek odpowiada, czy pójdzie na wybory 

Zebrani dziennikarze zapytali Świątek również o to, "czy w natłoku spraw znajdziesz czas, by udać się na wybory?". 

– Wydaje mi się, że będę wtedy w Polsce po turnieju w Pekinie. Dlatego zagłosuję, ale oczywiście nie będę teraz mówić, na kogo. Nie wypowiadam się w ogóle na temat polityki. Pozostaję apolityczna. Chciałabym łączyć tenisem. Gdybym wypowiedziała się politycznie, powiedziała, na kogo głosuję, to raczej byłby większy podział w kraju niż łączenie. Zagłosuję, bo uważam to za obywatelski obowiązek, do czego też zachęcam – odparła Świątek. 

MP

Plebiscyt "Przeglądu Sportowego” na najlepszego polskiego sportowca roku. Fot. Polsat Sport

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport