Roma Wąsik (L) Fot. PAP/Paweł Supernak  / atarzyna Błażejewska-Stuhr (P) Fot. PAP/Stach Leszczyński
Roma Wąsik (L) Fot. PAP/Paweł Supernak / atarzyna Błażejewska-Stuhr (P) Fot. PAP/Stach Leszczyński

Żona Stuhra nie kpiła z Romy Wąsik? Internautom poradziła "wyluzować"

Redakcja Redakcja Celebryci Obserwuj temat Obserwuj notkę 35
Żona Stuhra stanęła w ogniu krytyki za swój niewybredny żart na temat Romy Wąsik i jej sytuacji życiowej. Katarzyna Błażejewska-Stuhr wydała właśnie oświadczenie, w którym tłumaczy się z wypowiedzi: "WYLUZUJCIE!".

Roma Wąsik w TV Republice o uwięzionym mężu

Przed kilkoma dniami w studiu TV Republika gościła Roma Wąsik, żona aresztowanego Macieja Wąsika. Partnerka przetrzymywanego w areszcie polityka żaliła się, że od kiedy w domu zabrakło jej męża, ma problemy nie tylko natury emocjonalnej, ale i prozaiczne. Roztrzęsiona kobieta na początku nie była w stanie poradzić sobie z choćby obsługą termostatu, co opisała Telewizji Republika:

– Nie spodziewałam się tego, że zastanę taką rzeczywistość. (...) I takie prozaiczne rzeczy, jest za zimno, trzeba zrobić cieplej. Ale jak? To zawsze robił on. Wie pani redaktor, ja dzisiaj jak do niego przyszłam, to się zapytałam, jak mam zwiększyć temperaturę na tym urządzeniu, żeby zrobiło się odrobinę cieplej. Wytłumaczył mi... – mówiła.

Anna Mucha: Niezależne kobiety wiedzą, jak używać sprzętów domowych

Chociaż Roma Wąsik w wywiadzie tym żaliła się przede wszystkim na problem z ułożeniem sobie życia po nagłej rozłące z mężem, anty-pisowscy internauci wykorzystali tę okazję do robienia sobie z niej żartów. Wyrwane z kontekstu słowa Wąsik wskazywać miały na to, że nie wie ona jak działa termostat. Szydercze komentarze posypały się również ze strony różnych celebrytów.

– Niezależne kobiety wiedzą, jak używać sprzętów domowych - napisała prześmiewczo Anna Mucha na Instagramie.


Katarzyna Błażejewska-Stuhr: Ja wiem, co zrobić i gdzie szukać pomocy, kiedy jej potrzebuję

O krok dalej poszła jednak żona Macieja Stuhra, Katarzyna Błażejewska-Stuhr, która wprost wyśmiała sytuację Romy Wąsik. Na jej Instagramie pojawił się wpis, w którym nawiązała do sprawy pisząc: "Trochę politycznie, ale bardziej feministycznie i ludzko. Męża nie ma, zimno jest. Na szczęście mąż nie łamał prawa, więc jest w pracy, a nie w więzieniu. A co ważniejsze - ja wiem, co zrobić i gdzie szukać pomocy, kiedy jej potrzebuję. Awaria pieca skłania mnie do tego, żeby o samodzielności kilka słów powiedzieć…". 

W następnej części wpisu... zaczęła zaś promować rozwój motywacyjny.


Internauci: "A podobno kobiety powinny się wspierać"

Komentarze pod postem Błażejewskiej-Stuhr zostały już wyłączone, jednak zostały one zapisane przez dziennikarzy:

„Brzydki komentarz. Zrozpaczona kobieta zasługuje na zrozumienie innej kobiety”; „Paskudny komentarz, ale niczego innego się nie spodziewałam”; „A podobno kobiety powinny się wspierać… Ciekawe, czy taki tekst by poleciał, gdyby to aresztowano polityka z frakcji rządzącej. Żałosny lans na Wąsika…” - krytykowali wpis celebrytki komentujący.

Katarzyna Błażejewska-Stuhr opublikowała wkrótce potem relację, na której wyjaśniła się z niewybrednego żartu. Nie przeprosiła jednak. Żona znanego aktora poradziła fanom, by... wyluzowali.

– Ludzie, to, że coś jest pretekstem, nie oznacza drwiny. A tym kluczem przekręcałam wczoraj zawór wody do pieca, a nie pozowałam. Wyluzujcie. Jak są zapowietrzone grzejniki, to może oznaczać ubytek wody w instalacji - odparła na zarzuty Błażejewska-Stuhr.

Salonik

Źródło zdjęcia: Roma Wąsik (L) Fot. PAP/Paweł Supernak / atarzyna Błażejewska-Stuhr (P) Fot. PAP/Stach Leszczyński

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości