fot. Facebook
fot. Facebook

Danuta Stenka o swoim pochodzeniu. "Wstydziłam się swoich korzeni"

Redakcja Redakcja Celebryci Obserwuj temat Obserwuj notkę 83
Danuta Stenka otworzyła się na temat swojego pochodzenia i ujawniła, że przez większość życia towarzyszyły jej ogromne kompleksy. Znana aktorka długi czas nie mogła pogodzić się ze swoim wiejskim pochodzeniem. - Wstydziłam się tych moich korzeni - wyznała.

Skąd pochodzi Stenka? Urodziła się w malutkiej wsi

Danuta Stenka przyszła na świat 10 października 1961 r. w kaszubskiej wsi Sierakowice. Swoją młodość aktorka spędziła natomiast w niedalekim Gowidlinie, jeszcze mniejszej miejscowości, kojarzonej głównie z letniskami. Stenka nie ukrywała nigdy, że dopiero przeprowadzka do Gdańska i ukończenie Studium Aktorskiego w Teatrze Wybrzeże otworzyło ją na wielki świat.

Teraz jednak zdobyła się na wyjątkowe wyznanie. Stenka zdradziła, że jej wiejskie pochodzenie przez dłuższy czas stanowiło dla niej powód do wstydu. Opowiedziała o tym podczas jednego ze spotkań z fanami.


"Ta moja wioska była kulą u nogi"

- Nie ukrywam, że przez lat wiele, kiedy wybyłam z domu i znalazłam się w środowisku miejskim, ta moja wioska byłą kulą u nogi. Wstydziłam się tych moich korzeni. Wstydziłam się, bo można by rzec, że jestem taką "niedoróbką" - opowiadała Stenka w ramach cyklu "Bagaż filmowy".

Aktorka znana z takich filmów, jak "Nigdy w życiu!", "Katyń" czy "Idealny facet dla mojej dziewczyny", dopiero po dłuższym czasie doceniła swoje korzenie. Po latach Stenka wypowiada się o kaszubskiej prowincji jako prawdziwej idylli, chociaż nie od razu uświadomiła sobie, jak ważne są dla niej rodzinne okolice.

- Na szczęście poczułam moc swoich korzeni i wróciło całe to szczęście, związane z tym miejscem na mapie Polski. Mała wieś na pięknej krainie na Kaszubach - zakończyła swoją wypowiedź.

Salonik

Fot. Danuta Stenka. Źródło: Facebook.com

Czytaj dalej:


Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości