Orlen Paczka, Fot. Orlen/Mat. prasowe
Orlen Paczka, Fot. Orlen/Mat. prasowe

Produkt Orlenu cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Trwa promocja

Redakcja Redakcja Handel Obserwuj temat Obserwuj notkę 7
Popularność ORLEN Paczki wśród klientów e-commerce nie przestaje rosnąć. Firma ogłosiła właśnie, że z jej usługi skorzystało już 10 milionów kupujących online. W pierwszym półroczu 2025 roku zanotowano aż 100-procentowy wzrost liczby przesyłek.

Rosnąca popularność ORLEN Paczki wśród e-kupujących

Jak podano w oficjalnym komunikacie, drugi kwartał 2025 roku to już trzeci z rzędu okres, w którym wolumen przesyłek ORLEN Paczki wzrósł o 100 procent. Obecnie z usługi korzysta już 40 proc. kupujących online w Polsce. To efekt dynamicznego rozwoju infrastruktury logistycznej i rosnącego zaufania klientów.

Do końca roku ORLEN planuje rozbudować swoją sieć do prawie 8 tysięcy automatów paczkowych. Dzięki temu usługa ma być dostępna w jeszcze większej liczbie lokalizacji w całym kraju.


Szybsze dostawy i nowe funkcjonalności

Na popularność ORLEN Paczki wpływają nie tylko konkurencyjne warunki dostawy, ale również wdrażane innowacje. Od czerwca e-sklepy mogą nadawać przesyłki także w soboty – z dostawą już w poniedziałek. To znacznie skraca czas oczekiwania na paczkę, zwłaszcza w weekendy.

„Dla nas to ogromna satysfakcja, że miliony Polaków wybierają ORLEN Paczkę przy realizacji zakupów online. Potwierdza to skuteczność naszych działań – dostarczamy paczki w jeden dzień do blisko zlokalizowanych punktów, a klienci są zadowoleni z jakości usługi, o czym świadczy wysoki wskaźnik satysfakcji NPS na poziomie 80 punktów” – powiedział Olaf Furmanek, dyrektor marketingu i komunikacji ORLEN Paczki.


Punkty VITAY za przesyłki i obecność w przestrzeni miejskiej

W ramach promocji trwającej do końca lipca 2025 r., użytkownicy mogą zdobyć 200 punktów VITAY za każdą przesyłkę odebraną w ORLEN Paczce. Łączna pula punktów wynosi aż 50 milionów. Dodatkowo marka prowadzi wspólne akcje marketingowe z wieloma sklepami internetowymi oraz zachęca użytkowników Allegro Delivery do wybierania jej jako kanału dostawy.

ORLEN Paczka zaznacza także swoją obecność w przestrzeni miejskiej. Automat firmy pojawił się na Rynku Głównym w Krakowie podczas Pucharu Świata we wspinaczce sportowej, a wkrótce będzie dostępny także na Jarmarku Dominikańskim w Gdańsku – umożliwiając wygodne nadawanie paczek z zakupami prosto z wydarzenia.

ORLEN Paczka konsekwentnie umacnia swoją pozycję jako jedna z najdynamiczniej rozwijających się usług logistycznych w Polsce, odpowiadając na potrzeby klientów oraz zmieniający się rynek e-commerce.

Red.

Orlen Paczka, Fot. Orlen/Mat. prasowe

Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj7 Obserwuj notkę

Komentarze

Pokaż komentarze (7)

Inne tematy w dziale Gospodarka