W Warszawie znany polityk potrącił rowerzystkę.
W Warszawie znany polityk potrącił rowerzystkę.

Znany polityk potrącił rowerzystkę. Prowadził mimo zakazu

Redakcja Redakcja Wypadki Obserwuj temat Obserwuj notkę 62

Znany polityk prawicy Artur Zawisza potrącił rowerzystkę. W 2016 r. stracił prawo jazdy za prowadzenie pod wpływem alkoholu.

- Potrącenie miało miejsce o godz. 7. Kobieta kierująca rowerem została potrącona przez kierującego mercedesem. Mężczyzna jechał ulicą Beethovena i skręcał w Sobieskiego. Wtedy doszło do potrącenia. Kobieta z obrażeniami ciała trafiła do szpitala - poinformowała Stołeczna Policja.

Kierowca mercedesa był trzeźwy. Okazał się nim znany polityk prawicy - Artur Zawisza.

Artur Zawisza nie ma uprawnień do prowadzenia pojazdów. W 2016 r. w Starej Hucie został zatrzymany przez patrol policji. Jechał wówczas pod wpływem alkoholu, za co potem stracił prawo jazdy. W styczniu 2019 r. uprawomocnił się wyrok sądu o zakazie prowadzenia przez niego pojazdów - dowiedziała się Polska Agencja Prasowa.

- To wydarzenie drogowe, jakich setki. Bardzo mi przykro, ze brałem w nim udział. Obyło się bez żadnych nadzwyczajnych okoliczności. Nie sposób rozstrzygnąć, kto zawinił. To trzeba poddać analizie. Ja nie jestem w stanie tego skomentować, bo całą sytuacją byłem zaskoczony - powiedział Artur Zawisza.


KJ



Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości