57KerenOr 57KerenOr
204
BLOG

Hello World!

57KerenOr 57KerenOr Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Starzy ludzie powiadają, że jeśli wchodzisz do obcego domu, to głośno powiedz: Dzień dobry!

Zatem witam wszystkich obecnych tutaj, tymi pełnymi wdzięku i kurtuazji, słowami: Dzień dobry, jestem 57KerenOr.

 

"Primum non nocere"- Po pierwsze, nie szkodzić.

Ta, podstawowa zasada Hipokratesa, dotyczyła przede wszystkim rodzaju ludzkiego.

Powyższe zawołanie, pozwoliłem sobie zastosować do Boga Ojca, jak i do, Pana Jezusa Chrystusa.

Po pierwsze, nie wyrządzaj szkody Panu Bogu.


Zapytacie zapewne: ``Jak można zaszkodzić Panu Bogu, czy jest w ogóle możliwe takie stwierdzenie?``

Zatem, w kilku słowach wyjaśnię, co miałem na myśli.


W Ewangelii, według Mateusza, czytamy:

"Drugie podobieństwo przełożył im mówiąc: Podobne jest królestwo niebieskie człowiekowi rozsiewającemu dobre nasienie na roli swojej. A gdy ludzie zasnęli przyszedł nieprzyjaciel jego, i zasiał kąkolu między pszenicą i odszedł."

(13:24-25).

Dzidzania, to jest taka, bliskowschodnia roślina, bardzo podobna do pszenicy.

Nasze tłumaczenia, posiadają słowo: ``Kąkol``.

Celem tegoż bloga, jak i podstawą mojego życia, jest walka, (oczywiście słowna), z nieprzyjacielem, który pod osłoną nocy, przyszedł na pole Mojego Pana i zasiał fałszywą naukę.

Powiecie, że jestem egoistą!

Nie! Przecież się przedstawiłem: Jestem, 57KerenOr.


image

57KerenOr
O mnie 57KerenOr

Jestem człowiekiem wierzącym w Pana Jezusa Chrystusa, Który Jest Bogiem i Zbawicielem. Wierzę, że Bóg Ojciec Posłał Swojego Syna po to, "aby każdy, kto w Niego wierzy, nie zginął, ale miał żywot wieczny" - Ew. wg Jana 3:16 ... "Primum non nocere", to nazwa, a zarazem motto mojego bloga. Po pierwsze: Nie szkodzić Panu Bogu!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości