Na zlecenie Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, krakowska agencja Supremum 360 przygotowała kampanię reklamową promującą Województwo Małopolskie dla inwestorów zagranicznych. Emisja kampanii rozpoczęła się na targach CEBIT 2013.
To pierwsza reklama Krakowa, w której nie wykorzystano Rynku Głównego. Chcemy odejść od stereotypowego pokazywania Małopolski poprzez wizerunki Wawelu, Rynku, górali i tancerzy w strojach ludowych - mówi prezes Supremum, Zbigniew Woźnowski .
Spoty, przy których produkcji Supremum współpracowało z reżyser Suzan Giżyńską, wywołały niemałe zamieszanie jeszcze zanim zostały oficjalnie pokazane publiczności. Wszystko za sprawą plotki o George'u Clooney'u, który własną osobą miał reklamować Małopolskę.
Przesłanie wszystkich trzech produkcji jest jednak jasne – to Inwestor, a nie gwiazda filmowa jest najważniejszy w Krakowie.
W nagraniach wzieło udział 300 statystów!
Polacy przyjeżdzajcie do Małopolski - zostańcie Inwestorami! Tu jest klimat dla przedsiebiorczości.
Inwestorzy, zobaczcie jak pięknie będzie wygladało Wasze życie!
Komentarz:
Niestety nerwy i potencjalna dostępność notatki dla dzieci nie pozwala na pełne skomentowanie prezentacji Małopolski przygotowanej na Targi CeBIT.
Film ilustrujący proces tworzenia spotów