-ab- -ab-
870
BLOG

300 statystów! - w Krakowie kręcili

-ab- -ab- Gospodarka Obserwuj notkę 3

Na zlecenie Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, krakowska agencja Supremum 360 przygotowała kampanię reklamową promującą Województwo Małopolskie dla inwestorów zagranicznych. Emisja kampanii rozpoczęła się na targach CEBIT 2013.
To pierwsza reklama Krakowa, w której nie wykorzystano Rynku Głównego. Chcemy odejść od stereotypowego pokazywania Małopolski poprzez wizerunki Wawelu, Rynku, górali i tancerzy w strojach ludowych - mówi  prezes Supremum, Zbigniew Woźnowski .
Spoty, przy których produkcji Supremum współpracowało z reżyser Suzan Giżyńską, wywołały niemałe zamieszanie jeszcze zanim zostały oficjalnie pokazane publiczności. Wszystko za sprawą plotki o George'u Clooney'u, który własną osobą miał reklamować Małopolskę.

Przesłanie wszystkich trzech produkcji jest jednak jasne – to Inwestor, a nie gwiazda filmowa jest najważniejszy w Krakowie.

W nagraniach wzieło udział 300 statystów!

Polacy przyjeżdzajcie do Małopolski - zostańcie Inwestorami! Tu jest klimat dla przedsiebiorczości.

Inwestorzy, zobaczcie jak pięknie będzie wygladało Wasze życie!

Komentarz:

Niestety nerwy i potencjalna dostępność notatki  dla dzieci nie pozwala na pełne skomentowanie prezentacji Małopolski przygotowanej na Targi CeBIT.
 

 

 

 

Film ilustrujący proces tworzenia spotów

-ab-
O mnie -ab-

Uważaj na myśli, bo przemienią się w słowa. Uważaj na słowa, bo zmienią się w czyny. Uważaj na czyny, bo staną się nawykami. Uważaj na nawyki, bo staną się charakterem. Charakter będzie twoim przeznaczeniem. Stajemy się tym, co myślimy. Margaret Thatcher

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka