W tej chwili już nie trzeba rozgraniczać debilizmów sekciarzy i podkomediantów. To ta sama kategoria merytoryczna.
Jednym z zasadniczych zagadnień, które jest pomijane przez WSZYSTKIE źródła informacji, jest stan prawny wykonywania podejścia na Siewiernyj 10-04-2010. Bez zagłębiania się w zagadnienie należy uwzględnić kwestię, która jest podstawą dla tworzenia obrazu KwS przez debili. Obowiązywał NOTAM i wicie rozumicie - ILS nie było itd itp.
W końcu jedyna słuszna instytucja, ziejąca prawdą i rozumem, aż strach skomentowała sytuację.
NTSB:
NTSB says Notams are "just a pile of garbage"
WTF ? Jak tak można ? Ano tak:
Jakkolwiek jest to inna sytuacja niż w czasie KwS, ale pokazuje jaki burdel panuje w lotnictwie jako całości.
NOTAM na Siewiernym nie obowiązywał. On dotyczył zwykłych lotów, a nie lotów samolotów kategorii A.
Już tylko debile nie rozumieją, że RSBN i PRMG (części składowe systemu zapisanego na obowiązujących kartach podejścia), to systemy przewoźne możliwe do rozstawienia w kilka godzin. Dla takich sytuacji nawet nie wydaje się NOTAM.
Komentarze