AE911truth.org AE911truth.org
598
BLOG

Katastrofa smoleńska - nieZiemski we mgle, czyli cukierek dla ludu

AE911truth.org AE911truth.org Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 72

Miałem nadzieję, że ktoś z kronikarskiego obowiązku odnotuje dwa nowe "felietony" pana Ziemskiego. Niestety muszę ja to zrobić ;),

 Z kronikarskiego obowiązku, na stronie Podkomedii ostatni komunikat jest z września zeszłego roku i brzmi:

20.09.2018 

Komunikat Podkomisji

W związku z nieprawdziwymi informacjami dotyczącymi prac Podkomisji do Ponownego Zbadania Wypadku Lotniczego z dnia 10 kwietnia 2010 r., które ukazały się na łamach....

A gdzie są prawdziwe informacje ?

Przecież primabalerina nauk inżynierskich z Acron wsiąkła jak wystrzelone drzwi w "miękką ziemie" jak to opisuje Nudny, ale jak "obliczył" 500Ton-Artymowicz "bruzda"wyniosła tylko 12 cm. Takie cuda panie. A tymczasem Wiśniewski "zapadł się po kolana". W tym kontredansie głupoty doszło do oszołamiającego zjawiska - pan Ziemski wygłosił całkiem rozumne uwagi na temat zjawisk meteorologicznych w Smoleńsku 4-10-2010.

Dla "tropicieli prawdy" te 2 wywiady są warte wysłuchania, chociaż ja miałem niedosyt braku modelu mgły wyciętego z kartonu.

Myślałem, że pan Ziemski skorzysta w jakiś sposób z moich wniosków, ale nie zauważyłem poruszenia zagadnień widzialności, a przytaczani świadkowie nie byli w komplecie. A nie, jest pewien związek w nawiązaniu do zdjęć satelitarnych i kierunkowości przesłaniania. Jest też na poważnie poruszony temat pobliskiej elektrowni atomowej, sygnalizowany przez kilku blogerów (w tym mnie) w okolicach roku 2010. Lepiej późno niż wcale. Polecam obejrzenie.

10/04/2010 FAKTY (ODC.69) - T. ZIEMSKI - NOWE FAKTY WS. KATASTROFY: NIE BYŁO ŻADNEJ MGŁY



10/04/2010 FAKTY (ODC. 70) - T. ZIEMSKI UJAWNIA KOLEJNE FAKTY: TAJEMNICA CIŚNIENIA W SAMOLOCIE


Ciekawe te informacje, ale nadal brak dawno obiecanych ekspertyz z laboratoriów w UK i Włoszech. O USA nie wspomnę.

Nadal sugestia prof. Obrębskiego o konieczności wykonania badań mechanoskopijnych, jest tematem zakazanym.

Minęło blisko 9 lat, a Państwo nadal kpi sobie ze społeczeństwa, rozumu i prawdy. Nadal podaje się nam "narracje", dywagacje, a to zdecydowanie za mało.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka