AE911truth.org AE911truth.org
350
BLOG

Boeing kontratakuje w sprawie wadliwego oprogramowania

AE911truth.org AE911truth.org Badania i rozwój Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Ktoś się spodziewał, że będzie inaczej ? Aż dziwne, że tak długo trwało opracowywanie "strategii".

Przecież - "wina niedouczonych pilotów", to klasyk. Zanim napiszę konkretnie o co chodzi, przypomnę sytuację podwozia w Boeingu kpt. Wrony. Aktualnie On też jest - "wicie rozumicie" niedouczony, gadał pół godziny z centrum serwisowym, ale to nie ich wina.

Opiszę własnymi słowami jak w poczytnej stacji opisano to wydarzenie - katastrofę linii Lion Air.

Samolot już 2 minuty po starcie skierował się ostro w dół, w kabinie zapanowało przerażenie i wtedy sięgnięto po środku ostateczne - wyjęto instrukcję obsługi samolota, zapanowało przerażenie. Jednakże w tym przerażeniu piloci zgłosili problemy i postanowili utrzymywać wysokość 1500 metrów. Niestety samolot nie dał rady znieść tych działań i czem prędzej runął do morza.

Nie wierzycie ? To przeczytajcie:


Szokujące fakty na temat katastrofy boeinga 737. ZOBACZ!

Okazuje się, że tuż przed katastrofą piloci boeinga 737 Max linii Lion Air z przerażeniem wertowali instrukcję obsługi samolotu. Niestety, nie zdążyli sprawdzić, dlaczego niemal nowa maszyna indonezyjskiego przewoźnika zachowywała się w niezrozumiały dla nich sposób. Pierwsze informacje jakie płyną z tzw. rejestratorów czarnych skrzynek przerażają. Okazuje się, że w kokpicie panował totalny chaos, załoga nie wiedziała, co się dzieje. Boeing 737 Max od początku rejsu JT610 kierował się w dół, czemu piloci nie mogli zaradzić. Rzucili się, by odczytać odpowiedni fragment instrukcji obsługi. Zabrakło im jednak czasu, samolot z 189 osobami na pokładzie runął do morza....Nie rozumieli, dlaczego samolot kieruje się ostro w dół kilka minut po starcie z Dżakarty. Problem zgłosił już w drugiej minucie lotu obsługujący radio pierwszy oficer. Poinformował o kłopotach i przekazał kontrolerom, że pilot będzie się starał utrzymać wysokość 1,5 tys. metrów.

http://telewizjarepublika.pl/szokujace-fakty-na-temat-katastrofy-boeinga-737-zobacz,77720.html


A dodatkowo, pod artykułem mamy "spontaniczne" powtarzany 5 razy ten sam post. Tłumaczenie chyba z Gtranslatora, ale sztuka się liczy:


#1000015159 • 1314 • 1252

To bradzo proste !!!! Wylaczyc aut-pilota i przejac stery maszyny ,gaz do dechy i utrzymywac horyzon conajmniej + 5 do10 stopni ,czekac az sady -pitona predkosci sie odkorkuja i tyle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dochodzi do zakorkowania wlotow powietrza w te sady i samolot niemoze zmirzyc prawidlowo predlosci wie pikuje zeby jej nabrac .

 0 1 Odpowiedz 20.03.2019 13:55

#1000015159 • 1314 • 1252

To bradzo proste !!!! Wylaczyc aut-pilota i przejac stery maszyny ,gaz do dechy i utrzymywac horyzon conajmniej + 5 do10 stopni ,czekac az sady -pitona predkosci sie odkorkuja i tyle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dochodzi do zakorkowania wlotow powietrza w te sady i samolot niemoze zmirzyc prawidlowo predlosci wie pikuje zeby jej nabrac .

 0 1 Odpowiedz 20.03.2019 13:55

#1000015159 • 1314 • 1252

To bradzo proste !!!! Wylaczyc aut-pilota i przejac stery maszyny ,gaz do dechy i utrzymywac horyzon conajmniej + 5 do10 stopni ,czekac az sady -pitona predkosci sie odkorkuja i tyle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dochodzi do zakorkowania wlotow powietrza w te sady i samolot niemoze zmirzyc prawidlowo predlosci wie pikuje zeby jej nabrac .

 0 1 Odpowiedz 20.03.2019 13:55

#1000015159 • 1314 • 1252

To bradzo proste !!!! Wylaczyc aut-pilota i przejac stery maszyny ,gaz do dechy i utrzymywac horyzon conajmniej + 5 do10 stopni ,czekac az sady -pitona predkosci sie odkorkuja i tyle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dochodzi do zakorkowania wlotow powietrza w te sady i samolot niemoze zmirzyc prawidlowo predlosci wie pikuje zeby jej nabrac .

 0 1 Odpowiedz 20.03.2019 13:55

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie