Ajgor Ajgor
187
BLOG

Jak mi szkoda Mariana Banasia :-)

Ajgor Ajgor Polityka Obserwuj notkę 14

"To policyjne państwo, rządzone przez służby" powiedział Marian Banaś, po tym jak CBA wpadło do domu jego syna.

A ja w związku z tym mam pytanie, choć oczywiście wiem, że pan Banaś mi na nie nie odpowie.

Czy państwo policyjne jest tylko wtedy, gdy represjom podlega pan Banaś i jego rodzina, czy może gdy represjonowani są też inni obywatele?

Czy gdyby PiS nie zażądał jego ustąpienia, gdy wyszła na jaw sprawa "hotelu na godziny", w którym spotykali się "ludzie z miasta" jego kontrole na pewno obejmowałyby tematy drażliwe dla PiS, jak

- sprawa wyborów kopertowych,

- posiedzenia i diety wypłacane sobie przez PiSowską neoKRS.

Służby mają swoich szefów, którzy wydaja im polecenia, więc to nie jest tak, że kilku agentów CBA wpadło na pomysł przeszukania domy syna Banasia, a w PiS-ie nikt o tym nic nie wiedział. Wszystko jest robione nie tylko za wiedzą ale również z polecenia osób, które Banaś uwiera, szczególnie po tym, gdy w ramach małej zemsty zaczął kontrolować PiSowskie "trupy w szafie".




Ajgor
O mnie Ajgor

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka