Młoda Żona Młoda Żona
1373
BLOG

Ile kroków w ciąży?

Młoda Żona Młoda Żona Rozmaitości Obserwuj notkę 10

Po nadaktywnym weekendzie i tak zwanym przedweekendziu zastanawiam się ile kroków może przejść pobożna kobieta w ciąży, w ciągu jednego dnia. Nawiązuję tu oczywiście do mieszkańców pewnej dzielinicy w Jerozolimie (Mea Szearim), którzy sobie dokładnie to wszystko wyliczyli. Ja też próbowałam ostatnio wyliczyć, po ilu jestem już tak zmęczona, że nie mam siły na ani kawałek dalej... no, różnie to bywa, trzeba przyznać, ale po maratonie kilku kilometrowym jaki sobie ostatnio urządziłam, stwierdzam, że jednak trzeba uważać.

Z rozżewnieniem wspominam chwilę, kiedy to udało mi się pokonać cały Główny Szlak Beskidzki w 22 dni. No, ale jak to mówią, człowiek był wtedy młody...

Wszytkim mamom składam najlepsze życzenia z okazji dzisiejszego święta! Oby Wasze dzieci pamiętały jak bardzo Was kochają nie tylko dzisiaj...

studentka teologii i dziennikarstwa/ żona swojego męża/ lat 23/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości