Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka
121
BLOG

Ja to mam szczęście

Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka Polityka Obserwuj notkę 0

Dzisiejsza dyskusja między Rafałem Ziemkiewiczem i Janem Pospieszalskim zmusza do głębszej refleksji.

Czy Naczelnik Państwa ma przy sobie Stańczyka czy samych klakierów lub "przydupasów".

https://www.youtube.com/watch?v=-5yFAJCE4N0



Warto rozmawiać, ale nie wolno; Co pozostało z obietnic "Dobrej Zmiany"?

Było ciemno

Więc niewiele co widziałem

I pamiętam też niewiele


Było ciemno

Wiem, że z pochyloną głowa stałem, tak jak stoi się w kościele

A wiec stałem, nie widziałem, było ciemno, lecz słyszałem wciąż

Ten glos…

„Podejdź bliżej”,

więc podszedłem jak skruszony obywatel do przedstawiciela władzy

„Podejdź bliżej”,

Już wiedziałem, że ucieczka błyskawiczna tu niczemu nie zaradzi

Wiec podszedłem, posłuchałem

Było ciemno, lecz słyszałem wciąż

Ten głos, ten głos, ten głos!


To nie wróg był, bo glos cichy i subtelny, ale polski i nieskazitelny

To nie wróg był, ten by zaraz, mnie zapytał czy mój światopogląd celny

Wiec to nie był wróg na pewno, bo nad głowa, tuż nade mną, wciąż słyszałem ten głos,ten głos, ten głos…

„Ty, to masz szczęście,

że w tym momencie,

żyć Ci przyszło, w kraju nad Wisłą…

Ty, to masz szczęście…

Twój kraj szczęśliwy, piękny, prawdziwy,

Ludzie uczynni, w sercach niewinni…

Twój kraj szczęśliwy…”


Było ciemno, więc nie mogłem stwierdzić, komu pomyliły się epoki lub stulecia,

Było ciemno, może to Mickiewicz jaki, bo tak zgrabnie romantyczna wiarę krzesał,

Chyba niezorientowany, bo w tym kraju, tak kochanym, dawno nie był już widziany

Może Norwid, bo cos plótł, że łza gdzieś znad planety spada i groby przecieka,

Ale skąd by, skąd by wiedział, że na jego słowa ktoś tu jeszcze może czekać

Teraz w modzie nie Norwidy, filozofów okryj winy.

Więc czyj ten głos, ten głos, ten głos!


Było ciemno i sam nie wiem jak do domu wprost doszedłem i do siebie

Było ciemno, a ja czułem się jak w niebie, lecz dlaczego nie wiem, nie wiem

Z pochylona głową stałem

Wierzcie, ja nie zwariowałem,

Lecz jak dziecko powtarzałem ten głos, ten głos, ten głos


Ja to mam szczęście,

że w tym momencie

żyć mi przyszło, w kraju nad Wisłą…

Ja, to mam szczęście…

Mój kraj szczęśliwy, piękny, prawdziwy,

Ludzie uczynni, w sercach niewinni…

Mój kraj szczęśliwy

Ja, to mam szczęście…

że w tym momencie

żyć mi przyszło w kraju nad Wisłą…

Ja, to mam szczęście…

Ja, to mam szczęście…

że w tym momencie

żyć mi przyszło, w kraju nad Wisłą

Ja, to mam szczęście…

Ameryka daleko a my tu sami winniśmy rozwiązywać nasze troski.

https://www.youtube.com/watch?v=6OTRnDCdCa4

Nieplanowane spotkanie Andrzeja Dudy z Prezydentem USA na szczycie NATO | Polska na dzień dobry 3/4

15 cze 2021

Bolesne doświadczenie tysięcy zgonów nadmiarowych dają jeszcze PiS legitymację dla sprawowania władzy?

Służba zdrowia rozpasana i rozwalona.

https://fb.watch/69tK3yZuh7/

CAŁY WYWIAD

image

image

image

image

image

image

image

https://www.youtube.com/watch?v=doUsLzE9IKs


Wszystko przez tego koronowirusa z Wuhan!

Twarzą PiSu są tacy ludzie jak Sasin, Morawiecki, Niedzielski, Błaszczak.

Cała reszta siedzi w Brukseli i liczy kasę. 40 000 Euro co miesiąc piechotą nie chodzi.

Ja to mam szczęście

Maryla Rodowicz - Ja to mam szczęście

29 mar 2020

KFPP 2014 Koncert Finałowy - 25 lat Wolności

A ONI mają tę WOLNOŚĆ OD 11 WRZEŚNIA 2001 ROKU CZYLI KRÓCEJ NIŻ MY!!!

JAMES LAST - "Orange Blossom Special" In Miami Beach

image

Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka