Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka
1331
BLOG

Order Biały - już witał się z gąską Przypadki Koszałka Opałka

Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka Polityka Obserwuj notkę 2

 

Tytułem wstępu uzupełnienie z dnia 6 listopada 2013 roku:


 

Pożegnanie PREZYDENTA - Analogie czy Kontrasty Okęcie 10-04-2010 !!!!!

·        @SCEPTYCZNY85

 

akby pokazali film jak pasażerowie wchodzą do samolotu

O, yes, please.
Any time!
Delegation, President, human faces, live dynamics, a few words before historic departure in front of cameras, smiles, approaching the plane, waving the hands before getting into the plane...
the usual protocol, like it's done everywhere in the (real) World:

after 1:50
http://www.youtube.com/watch?v=8OwGQ1f_2fU



after 1:00
http://www.youtube.com/watch?v=-YCmFDC9OAM



after 0:30
http://www.youtube.com/watch?v=a-4addkHKDM



after 0:40
http://www.youtube.com/watch?v=OzBun30NLmE

 

SEACLUSION5.11 22:40

0

 

Odlot Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego z terminalu wojskowego Portu Lotniczego EPWA Chopin Airport Warsaw 10 kwietnia 2010 roku 

Czarna Dziu- !!!!!!!!!!!!- ra!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 dla porównania:

Prezydent USA w Szwecji 04-09-2013


 

http://www.youtube.com/watch?v=8OwGQ1f_2fU

President Barack Obama departure from Arlanda Stockholm (ARN)

 

1.   President Barack Obama departure from Arlanda ... - YouTube

► 4:40► 4:40

www.youtube.com/watch?v=8OwGQ1f_2fU

5 wrz 2013 - Przesłany przez: MrSjokexet

Guide.Loading icon Loading... Alert icon. You need Adobe Flash Player to watch this video.Download it from ...

2.   President Barack Obama departure from Arlanda Stockholm (ARN ...

videofork.com/play/1667245

o    

Tłumaczenie strony

16 paź 2013 - @razor1394 forked into twitter from http://www.youtube.com/watch?v=8OwGQ1f_2fU.1 0 0 0. Refork Unlike Like Unqueue Queue Tweet. × ...

Bardzo cenne i trafne porownanie Dzięki @Seaclusion

http://zygmuntbialas.salon24.pl/545262,prof-miroslaw-dakowski-smolensk-wypadek-czy-zamach

·        @ZYGMUNT BIAŁAS

Tobie nawet jakby pokazali film jak pasażerowie wchodzą do samolotu, to być prosił żeby udowodnić, że to są prawdziwi ludzie a nie podstawione sobowtóry. Mógłbyś twierdzić że Lech to nie lech tylko ktoś inny, że Błasik to nie on, tylko jego sobowtór.
Tak to wygląda. Obojętnie co bym ci pokazał to i tak powiesz że to nie jest dowód.

Jedno mnie ciekawi, ten dakowski to jakiś twój krewny czy co? że tak go promujesz.

SCEPTYCZNY855.11 21:00

14

o   więcej

 

o   Odpowiedz

·        @SCEPTYCZNY85 - 21:00

Z natury jestem ufnym człowiekiem, ale też nie durniem.
Prof. M.Dakowski jest osobą, która zasługuje na promocję.

ZYGMUNT BIAŁAS5.11 21:09

864

o   więcej

 

o   Odpowiedz

·        @SCEPTYCZNY85

akby pokazali film jak pasażerowie wchodzą do samolotu

O, yes, please.
Any time!
Delegation, President, human faces, live dynamics, a few words before historic departure in front of cameras, smiles, approaching the plane, waving the hands before getting into the plane...
the usual protocol, like it's done everywhere in the (real) World:

after 1:50
http://www.youtube.com/watch?v=8OwGQ1f_2fU



after 1:00
http://www.youtube.com/watch?v=-YCmFDC9OAM



after 0:30
http://www.youtube.com/watch?v=a-4addkHKDM



after 0:40
http://www.youtube.com/watch?v=OzBun30NLmE

 

SEACLUSION5.11 22:40

0

 

 

 

 

   Wielki KaNo czy tylko taki, mały jak krasnalek…Koszałek Opałek


 

http://forums.jetphotos.net/showthread.php?t=50144&page=107

 

@ALBATROS ...Z LOTU PTAKA

Albatrosie, tak się zastanawiam co było pierwsze!
Jajko czy kura...
Kura czy jajko...
Kto tutaj "popełnił" PLAGIAT!?

To pytanie dla dociekliwych...


 
Czy KaNo popełnił plagiat i analizy zerżnął z forum czy to analizy z forum były przedmiotem dywagacji KaNo i jego prześwietnej analizy

Między innymi tu:

http://forums.jetphotos.net/showthread.php?t=50144&page=107


http://forums.jetphotos.net/showthread.php?t=50144&page=108


Czytam dalej Albatrosie

Pozdrawiam

 

 http://basn.pl/bajki/sierotka-marysia/

 

O KRASNOLUDKACH I SIEROTCE MARYSI

Czy to bajka, czy nie bajka,
Myślcie sobie, jak tam chcecie.
A ja przecież wam powiadam:
Krasnoludki są na świecie.
Naród wielce osobliwy.
Drobny - niby ziarnka w bani:
Jeśli które z was nie wierzy,
Niech zapyta starej niani.
W górach, w jamach, pod kamykiem,
Na zapiecku czy w komorze
Siedzą sobie Krasnoludki
W byle jakiej mysiej norze.
Pod kominem czy pod progiem -
Wszędzie ich napotkać można:
Czasem który za kucharkę
Poobraca pieczeń z rożna...
Czasem skwarków porwie z rynki
Albo liźnie cukru nieco
I pozbiera okruszynki,
Co ze stołu w obiad zlecą.
Czasem w stajni z bicza trzaśnie,
Koniom spląta długie grzywy,
Czasem dzieciom prawi baśnie...
Istne cuda! Istne dziwy!
Gdzie chce - wejdzie, co chce - zrobi,
Jak cień chyżo, jak cień cicho,
Nie odżegnać się od niego,
Takie sprytne małe licho!
Zresztą myślcie, jako chcecie,
Czy kto chwali, czy kto gani,
Krasnoludki są na świecie!
Spytajcie się tylko niani.

 

 

W królestwie Krasnoludków już od dawna oczekiwano wiosny. Wszystkie Krasnoludki wyglądały jej niecierpliwie, szczególnie zaś miłościwy Król, Błystek, bo biedny przymarzł do swojego tronu i zupełnie nie mógł się ruszyć. Prosił zatem swoich poddanych, by wyściubiły chociaż kawałki nosów z pałacu, ale na próżno! Żaden z nich nie myślał nawet o tym, by narażać się na okrutne zimno, zaspy śnieżne i wyjący wiatr. W końcu Krasnoludki, z Królem na czele, namówiły najmądrzejszego spośród siebie, kronikarza Koszałka-Opałka, aby wyruszył na poszukiwania wiosny i z nowymi wiadomościami czym prędzej powracał. Koszałek-Opałek, wziąwszy ze sobą księgi oraz gęsie pióro do pisania, wyszedł z pałacu i z poczuciem misji, podążył przed siebie, rozglądając się bacznie, tak, by nic jego uwadze nie umknęło.

Wiele dróg przebył, wiele dziwów na nich napotkał i w księdze opisał. A jego pisarskim narzędziem było wspaniałe gęsie pióro. Zwróciło ono uwagę chytrego lisa, dla którego gęsie pióro oznaczało jedno: smakowite, tłuste gąski. Podstępem on zwabił Koszałka-Opałka do swej nory, by wypytać dokładnie, gdzie znajdzie ptaki o takich pięknych, mocnych, białych piórach. A krasnoludek, nie podejrzewając niczego złego, zdradził chytrusowi, że gąsek tych pilnuje mała sierotka imieniem Marysia.


 

 

 

Tymczasem Krasnoludki w Królestwie, zaniepokojone długą nieobecnością Koszałka-Opałka, zatrwożone niknącymi zapasami jedzenia, zdecydowały, że wyślą śladami kronikarza następnego kamrata - Podziomka. Ten wyruszył dziarsko i daleko nie uszedł, a spotkał osobliwą parę: Cygana z małpką tresowaną okrutnie, piszczącą z bólu, uwiązaną na łańcuszku. Żal mu się zrobiło zwierzęcia, więc postanowił jakoś pomóc i zbliżył się na bezpieczną odległość. Jakież było jego zdziwienie, gdy okazało się, że to wcale nie małpka podskakuje w rytm cygańskiej muzyki, ale Koszałek-Opałek we własnej osobie! Jak nie zaczęli się witać, przekrzykiwać, kronikarz o ratunek prosić… Jednak Cyganowi zaświtała myśl, że na parze tych osobliwych istot, o tożsamości których nie miał pojęcia, zarobi więcej, niż na jednym i chwila nie minęła, a zniewolił także Podziomka. Długo jednak nie cieszył się zdobyczą - od razu w miasteczku, gdzie Krasnoludki przymuszone grały na instrumentach, a banda cygańska kradła co jej tylko w oczy i w ręce wpadło, ludzie, zorientowawszy się, co się dzieje, na Cyganów napadli ze złością, że zamieszanie się zrobiło, w którym to Koszałek-Opałek wraz z Podziomkiem chyłkiem uciekli z niewoli. I teraz już razem szukali wiosny. Niestety Koszałek-Opałek pozostał bez swoich ksiąg i pióra, bo utracił wszystko, uciekając przed chciwym Cyganem... W serca Krasnoludków wstąpiła jednak radość i odwaga, bo wszędzie nagle objawiały im się znaki wiosny, ruszyły zatem do Królestwa, by się z Królem Błystkiem i resztą Krasnoludków podzielić tą wspaniałą nowiną.

Wraz z nadejściem cieplejszych dni dzieci we wsi znowu musiały pasać na łąkach gąski. Wśród nich była też i sierotka Marysia, jednak ona zawsze trzymała się z dala od innych, bo nie zajmowały ją wspólne głośne zabawy, wolała sobie w samotności pośpiewać, powspominać nieżyjącą, a wciąż ukochaną mamę. Dziewczynka nawet nie wiedziała, że cały czas ma ją na oku chytry lis Sadełko, którego nieświadomy zagrożenia Krasnoludek Koszałek-Opałek nasłał niejako na gęsiareczkę... Szczęście, że przy Marysi kręcił się jeden miły piesek, Gasio, którego Sadełko szczerze nie cierpiał i to nie pozwalało mu przesadnie do stadka się zbliżyć. Jednocześnie ku nim, chociaż jeszcze sami nie wiedzieli, dokąd zmierzają, spieszyło dwóch Krasnoludków: Koszałek-Opałek, który liczył na nowe gęsie pióro oraz Podziomek, jego wierny przyjaciel. Wyruszyli oni w drogę, jak tylko w Królestwie przekazali wieść o nadchodzącej wiośnie. Wszak co to za kronikarz, co pozbawiony jest swego pisarskiego narzędzia?

Zdarzyło się, że Koszałek-Opałek, który rozdzielił się na jakiś czas z Podziomkiem, gdyż ten chciał zajrzeć do wsi, licząc na coś do jedzenia, spotkał się na drodze po raz drugi z lisem. Od słowa do słowa, wyjawił Sadełkowi, że pióro jego zniszczone zostało podczas przygody z Cyganem, a marzy o nowym, bo bez niego pracować nie może. Lis zwietrzył szansę - obiecał zatem Krasnoludkowi cały pęk najwspanialszych gęsich piór, w zmian za przysługę - miał Krasnoludek przez chwilę zająć psa, by ten mógł pióra zdobyć. Krasnoludek nie spodziewał się, co też cwaniak planuje, toteż ochoczo przystał na wymianę usług. Kilka razy wystarczyło mu na Gasia kiwnąć palcem, by ten rozszczekał się jak szalony! Lis w tym czasie, gdy psiak na Krsnoludka ujadał, wydusił gąski biednej Marysi co do jednej. Gdy to gęsiareczka ujrzała, to jakby w kamień ją zmienili, nie mogła się ruszyć, odezwać ani tchu złapać i z przerażenia zemdlała.

 

A tymczasem z wędrówki po wsi wracał Podziomek i swojego przyjaciela Kronikarza szukał po lesie. Wyszedł na polanę i usłyszał żałosny płacz dziecka. To Marysia, wypędzona przez gospodynię za to, że gąsek nie upilnowała, rozpaczała. Podziomek nie mógł zostawić tak nieszczęśliwej sierotki. I zapragnął jej pomóc, ile tylko będzie w stanie. I chociaż Marysia nie wierzyła, że ktokolwiek może jej pomóc, słysząc opowieść Podziomka o dobrej królowej Tatry, która na pewno się ulituje nad niezawinioną krzywdą, zgodziła się iść za nim i królową o pomoc poprosić.


 

 

 

Po trzech dniach i trzech nocach udało się Marysi z Podziomkiem dotrzeć do Królowej Tatry. Wiele miejsc dzikich i niebezpiecznych zostawili za sobą, wiele przygód dobrze się dla nich skończyło. A gdy w końcu stanęli przed Jej Wysokością i zapytała Królowa, kim są, Marysia ze strachu i przejęcia nie mogła z siebie wydusić słowa. Mówił zatem Podziomek, przedstawił Królowej siebie i sierotkę. Jednak gdy Królowa zapytała, czego sobie Marysia od niej życzy, dziecko załkało: 
- Królowo, chcę tylko życia dla moich gąsek! Niczego więcej nie pragnę! 
Królową bardzo wzruszyło marzenie niewinnego dziecka, które chciało jedynie odzyskać, co utraciło, nie pytało o żadne nowe bogactwa ani o poprawę losu. Nie minęła chwila, jak Marysia zobaczyła swoje gąski, jak z hałasem biegną ku niej.

I wtedy nagle... obudziła się w nieznanym sobie miejscu. Główka ją bolała, a pochylało się nad nią dwóch jasnowłosych chłopców. Byli to Wojtek i Kubuś, synowie ubogiego wdowca, Skrobka. Poznali dziewczynkę ze wsi, chcieli jakoś pomóc. A ona, nic nie pamiętając, co się z nią działo, wypytywała, skąd ją wzięli, gdzie ją znaleźli. A chłopcy, jeden przez drugiego, opowiadali, jak leżała w lesie, jak gospodyni myślała, że wilki ją porwały i już najęła sobie nową gęsiarkę, jak to ludzie gadają o gąskach, co niby były poduszone, a teraz znowu chodzą... I że ich ojciec już się zgodził Marysię przygarnąć do siebie.

Lecz nie tylko ludzie słuchają plotek. Także do lisa Sadełki dotarły wieści, że gąski ożyły. Pobiegł natychmiast na miejsce, gdzie ptaki podusił i ze zdumieniem spostrzegł, że tylko puch gdzieniegdzie kołysze się na wysokiej trawie. Począł więc lamentować z żalu, że go okradziono.

Dom, do którego trafiła Sierotka Marysia napełnił się dobrem. Tata Wojtka i Kuby, dotychczas ubogi wdowiec bez zapału do pracy, raptem postanowił zmienić swoje życie i poważnie zabrał się za uprawę od lat leżącej ugorem ziemi. Chłopcy, wcześniej zaniedbani, chowani bez kobiecej ręki, teraz czyści i uczesani przez czułą Marysię byli nie do poznania dla ludzi ze wsi. A i chata Skrobka wygląd zyskała porządny, kąty pozamiatane, ogródek wokół chaty zazielenił się pięknie, dodając obejściu powabu. I chociaż bogactwa wielkiego nigdy tam nie było, chata była czysta, dzieci ojcu oddane, Marysia wreszcie swoje miejsce na świecie znalazła i nigdy nie zapomniała, ile wdzięczności żywi do Krasnoludków.


 

Zaraz, zaraz... A co się stało z Krasnoludkami? Wszystkie Krasnoludki, jak tylko wiosnę poczuły, wyruszyły na wyprawę, w czasie której z wieloma ludźmi udało im się rozmowy nawiązać. To dzięki nim i ich radom właśnie Skrobek postanowił odmienić los swój i dzieci, a niejeden nędzarz uzyskał pomoc i dobre słowo. A Koszałek-Opałek? Po tym, jak zupełnie przypadkiem dowiedział się, kim był Lis Sadełko i czym tak na prawdę się zajmował, opuszczony i zubożały do granic, ruszył w świat. Nie miał czym pisać swojej Księgi, ale historie wszelakie wciąż miał w siwej głowie. Postanowił więc dzielić się nimi z dziećmi zasypiającymi cicho we wiejskich chatach. I do dzisiaj tak odwiedza niepostrzeżenie domostwa, przekazując małym główkom swoje opowieści za kilka okruszków chleba.

 

&&&&&&&&&&&&&

  

1.
Czytam dalej Albatrosie

Pozdrawiam

 

  1. krasnoludkach i sierotce Marysi – Wikipedia, wolna encyklopedia

    pl.wikipedia.org/wiki/O_krasnoludkach_i_sierotce_Marysi
     
    Na baśń składa się kilka równoległych wątków: pobyt krasnoludków poza ich królestwem, w świecie ludzi;; dzieje sierotki Marysi;; przypadki Koszałka-Opałka.
  2. Baśń.pl - O krasnoludkach i sierotce Marysi

    basn.pl/bajki/sierotka-marysia/
     
    Baśń Marii Konopnickiej O siedmiu krasnoludkach i sierotce Marysi... Koszałek-Opałek, wziąwszy ze sobą księgi oraz gęsie pióro do pisania, wyszedł z pałacu ...
  3. MARIA KONOPNICKA-krasnoludkach i o sierotce Marysi

    lektury-on-line.strefa.pl/lektury2/o_krasnoludkach/1.htm
     
    MARIA KONOPNICKA - O krasnoludkach i o sierotce Marysi. Powrót ... Nasz uczony kronikarz Koszałek-Opałek pójdzie obaczyć, czy już wiosna przyszła.
  4. Wolne Lektury :: Maria Konopnicka, O krasnoludkach i sierotce Marysi

    wolnelektury.pl/katalog/lektura/o-krasnoludkach-i-sierotce-marysi.html
     
    Maria KonopnickaO krasnoludkach i sierotce Marysi. 1Czy to bajka, .... 62— Nasz uczony kronikarz Koszałek-Opałek pójdzie obaczyć, czy już wiosna przyszła.

 &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

 

1.      Have a Mode-S Receiver? - Share your ADS-B data with FR24‎

www.flightradar24.com/premium/

o    

Get apps & exclusive web features

Porada: Wyszukuj tylko w języku polskim. Język wyszukiwania możesz określić tutaj:Ustawienia

 

Wyniki wyszukiwania



   

1.      Polish President and wife killed in Tu-154 crash - Page 107 ...

forums.jetphotos.net/showthread.php?t=50144...

o    

Tłumaczenie strony

8 gru 2012 - Liczba postów: 20 - ‎Liczba autorów: 7

He thinks that a Transponder Landing System was used. Tu-154 had a TRA 67A-(Mode S) transponder installed.Pic 2 shows what the ATC ...

2.       [PDF]

Technika lotnicza i jej eksploatacja - faktySmolensk.gov.pl

faktysmolensk.gov.pl/przebieg-badania?file=files/pliki/raport/...

s. 8. Wibracja. Skrzynka napędów mm/s. 10. Tylna podpora mm/s. 13 .... stwierdziła, że samolot Tu-154M nr 101 miał wykonane wymagane remonty i obsługi oraz ...... 25) 2 xTransponder TRA-67. ...... The quality seals were not broken, meaning that the TAWS LRU had not been ..... descent mode the vertical extents of the.

3. Wyniki podobnych wyszukiwań

4.     TRA-67A Mode S Transponder - Honeywell Aerospace

www.honeywell.com/.../TCAS3_C4BC908E6-ED12-...

o    

o    

Tłumaczenie strony

The TRA-67A Mode S ATC Transponder provides standard TCAS/ACAS data link ...The TRA-67A has demonstrated industry leading reliability and also ...

Więcej wyników dla tu 154 had a tra 67a mode s transponder installed

5.     TRA-67A Mode S Transponder Features, Specs, Price, and Availability

www.sea-avionics.com/.../cart.php?...model=TRA-67...

o    

o    

Tłumaczenie strony

TRA-67A. FEATURES.Air Traffic Control (ATC) Mode S Transponder; Remote ... TheTRA-67A ATC Transponder is designed to meet the following requirements: .... Item is not available for over-the-counter(OTC) sale and must be installed by ...

Więcej wyników dla tu 154 had a tra 67a mode s transponder installed

 

 

1.     107 - JetPhotos.Net Forums

forums.jetphotos.net/showthread.php?t=50144&page...

o    

Tłumaczenie strony

8 gru 2012 - Liczba postów: 20 - ‎Liczba autorów: 7

Page 107- Polish President and wife killed in Tu-154 crash Aviation Safety DiscussionForum... -Manipulating the airplane avionics to deactivate the GA functions ...http://www.youtube.com/watch?v=gbPhN...ture=endscreen ...

 

 

http://forums.jetphotos.net/showthread.php?t=50144&page=107

 

 

http://forums.jetphotos.net/attachment.php?attachmentid=5186&d=1357262445

 

 

 

 

 

 http://www.honeywell.com/sites/aero/TCAS3_C4BC908E6-ED12-48C9-C18D-DF3761231807_

 H90D7FCE8-398A-9300-D426-12FF07625576.htm

 

TRA - 67A Mode S Transponder

TRA-67A Mode S TransponderThe TRA - 67A Mode S ATC Transponder provides standard TCAS/ACAS data link functionality with growth provisions necessary to meet existing and anticipated user requirements for the next ten years. The TRA - 67A has demonstrated industry leading reliability and also expansion capability to incorporate mandated operational capability.


The TRA - 67A Mode S transponder is certified to or supports:
   RTCA DO 181C and ARINC 718A
   TSO for TCAS Change 7 requirements per ARINC 735A and RTCA DO - 185A, including RA downlink reporting and air-to-air RF link protocols
   ACAS II regulatory requirements
   European Surveillance
      Elementary and Enhanced Downlink Aircraft Parameters per ICAO Annex 10 Amendment 77
      TSO for Elementary(ELS) & Enhanced(EHS) Surveillance
      Boeing and Airbus certification
      Honeywell Service Bulletin available for ELS/EHS modifications

 

 01-04-2013, 01:24 AM

  #2131

Northwester

Member

 

Join Date: Nov 2010

Posts: 772

default

 

One of the Russian bloggers discovered this in the FMS data. FMS logged plane's position in relation to VOR and TACAN points that is different from the official one.

Attached Thumbnails

Click image for larger version Name: Position01.jpg Views: 43 Size: 208.2 KB ID: 5186  Click image for larger version Name: TACAN_01.jpg Views: 29 Size: 648.4 KB ID: 5187  Click image for larger version Name: VOR_01.jpg Views: 27 Size: 433.8 KB ID: 5188  

 

 

 01-05-2013, 01:05 AM

  #2132

Jonathan_Creek

Junior Member

 

Join Date: May 2010

Posts: 31

' alt=Default class=inlineimg border=0 title=Default v:shapes="_x0000_i1032">

 

Quote:

Originally Posted by Northwester  alt="View Post" class=inlineimg title="View Post" v:shapes="_x0000_i1034">

One of the Russian bloggers discovered this in the FMS data. FMS logged plane's position in relation to VOR and TACAN points that is different from the official one.

This "discovery" is at least 12 months old. I do not understand the meaning of it, or what you imply in your post, but I would like to point to a full FMS Data Extraction report published in the Appendix #4 to the official Polish report. 
Full document is available here

http://mswia.datacenter-poland.pl/pr...sploatacja.pdf

FMS extraction report starts on page 644, all in English.
 
I noticed the following paragraph right above Table 3-10 you quoted:
"An RRS was configured on ARINC input port 3. The RRS contains DME, VOR, and TACAN receivers. The DME, VOR, and TACAN receivers were operational, but no stations were in range"

I do not understand any of it therefore I provided the link to full FMS report.
 
Live and learn.

Attached Thumbnails

Click image for larger version Name: Screen shot 2013-01-04 at 7.51.32 PM.jpg Views: 26 Size: 20.7 KB ID: 5191  

 

 

01-05-2013, 03:07 AM

  #2133

Northwester

Member

 

Join Date: Nov 2010

Posts: 772

default

 

Quote:

Originally Posted by Jonathan_Creek View Post

This "discovery" is at least 12 months old. I do not understand the meaning of it, or what you imply in your post, but I would like to point to a full FMS Data Extraction report published in the Appendix #4 to the official Polish report. 
Full document is available here

http://mswia.datacenter-poland.pl/pr...sploatacja.pdf

FMS extraction report starts on page 644, all in English.
 
I noticed the following paragraph right above Table 3-10 you quoted:
"An RRS was configured on ARINC input port 3. The RRS contains DME, VOR, and TACAN receivers. The DME, VOR, and TACAN receivers were operational, but no stations were in range"

I do not understand any of it therefore I provided the link to full FMS report.
 
Live and learn.

Yes, it was published long time ago, but so far I have not noticed anyone pointing to this piece of data. 
FMS calculated the distance to TACAN and VOR stations based on plane's position and known coordinates of these stations.

alt="Northwester is offline" class=inlineimg title="Northwester is offline" v:shapes="_x0000_i1039">  

 

 

01-04-2013, 01:24

  # 2131

Northwester

Członek

 

Zarejestrowany: Nov 2010

Wiadomości: 772

Domyślnie

 

Jeden z rosyjskich blogerów odkrył to w danych FMS. FMS zalogować samolotu pozycję w stosunku do VOR i punktów TACAN który różni się od oficjalnego.

Miniaturka załącznika

Kliknij zdjęcie aby powiększyć Nazwa: Widok Position01.jpg: 43 Rozmiar: 208.2 KB ID: 5186  Kliknij zdjęcie aby powiększyć Nazwa: TACAN_01.jpg Wyświetleń: 29 Rozmiar: 648.4 KB ID: 5187  Kliknij zdjęcie aby powiększyć Nazwa: Widok VOR_01.jpg: 27 Rozmiar: 433.8 KB ID: 5188  

Northwester jest offline  

 

Stary 5.01.2013, 01:05

  # 2132

Jonathan_Creek

Junior Member

 

Zarejestrowany: maj 2010 r.

Posty: 31

Domyślnie

 

Cytat:

Napisał Northwester Zobacz post

Jeden z rosyjskich blogerów odkrył to w danych FMS. FMS zalogować samolotu pozycję w stosunku do VOR i punktów TACAN który różni się od oficjalnego.

To "odkrycie" jest co najmniej 12 miesięcy. Nie rozumiem sensu tego, czy co sugerujesz w poście, ale chciałbym zwrócić się do pełnego raportu FMS Data Extraction opublikowanym w dodatku # 4 do oficjalnego polskiego raportu. 
Pełny dokument jest dostępny tutaj
 http:/ / mswia.datacenter-poland.pl/pr...sploatacja.pdf . wydobycie raport FMS zaczyna się na stronie 644, wszystkie w języku angielskim zauważyłem następujące prawo akapitu powyżej tabeli 3-10 jesteś cytowany: "An RRS został skonfigurowany na wejściu ARINC Port 3. RRS zawiera DME, VOR, i odbiorników TACAN. Do DME, VOR i TACAN odbiorniki działały, ale nie ma stacji, były w zakresie " nie rozumiem nic z tego więc ja pod warunkiem link do pełnego raportu FMS. żywo i uczyć się. 







Miniaturka załącznika

Kliknij zdjęcie aby powiększyć Nazwa: Screen shot 2013-01-04 at 7.51.32 PM.jpg Wyświetleń: 26 Rozmiar: 20,7 KB ID: 5191  

Jonathan_Creek jest offline  

 

 

Stary 5.01.2013, 03:07

  # 2133

Northwester

Członek

 

Zarejestrowany: Nov 2010

Wiadomości: 772

Domyślnie

 

Cytat:

Napisał Jonathan_Creek Zobacz post

To "odkrycie" jest co najmniej 12 miesięcy. Nie rozumiem sensu tego, czy co sugerujesz w poście, ale chciałbym zwrócić się do pełnego raportu FMS Data Extraction opublikowanym w dodatku # 4 do oficjalnego polskiego raportu. 
Pełny dokument jest dostępny tutaj
 http:/ / mswia.datacenter-poland.pl/pr...sploatacja.pdf . wydobycie raport FMS zaczyna się na stronie 644, wszystkie w języku angielskim zauważyłem następujące prawo akapitu powyżej tabeli 3-10 jesteś cytowany: "An RRS został skonfigurowany na wejściu ARINC Port 3. RRS zawiera DME, VOR, i odbiorników TACAN. Do DME, VOR i TACAN odbiorniki działały, ale nie ma stacji, były w zakresie " nie rozumiem nic z tego więc ja pod warunkiem link do pełnego raportu FMS. żywo i uczyć się.







Tak, to było opublikowane dawno temu, ale do tej pory nie zauważyłem nikogo, wskazując na tego elementu danych. 
FMS oblicza odległość do TACAN i VOR stacji na podstawie pozycji samolotu i znanych współrzędnych z tych stacji.

Northwester jest offline  

 

Stary 01-06-2013, 00:58

  # 2134

Northwester

Członek

 

Zarejestrowany: Nov 2010

Wiadomości: 772

Domyślnie

 

Emerytowany rosyjski pilot niektóre pytania z oficjalnych założeń. Jednym z nich jest podobno nieprawidłowy tor lotu w ostatniej części lotu. Stwierdzenie z raportu mówi: Na równolegle fragment lotu oraz w kierunku przeciwnym do RWY załoga nie zatrzymać się na kurs magnetyczny 79 °, zboczył w lewo, w wyniku czego, po co trzecią włączyć radial 19 km, wyszedł z 4. kolei około 14 km od RWY z nie dość odległości i czasu, aby odpowiednio wejść do ścieżki zniżania. pilot argumentuje w ten sposób: - Według Plusnin i Ryzhenko (ATC) 4-ty kolej została zawarta na 17 km od progu RWY - punkt wyjazdu na 4 tury (10XUBS), znajduje się na 17 km od RWY, został zarejestrowany w planie lotu - Zmiana pozycji na wniosek ATC 79 ° została wykonana przez FMS: "Analiza używane klawisze ujawnił, że w pewnym momencie określony kurs został wybrany (CMD HDG), po których został wybrany do 40 ° i 79 ° (system działa w polu magnetycznym oczywiście). " - z raportu końcowego, strona 120. Jak można wartość przedmiotu (podobno magnetycznego ustawione automatycznie) podczas lotu między tur 2. i 3. być równy 70 °, jeżeli FMS leciał samolot z 79 ° kurs magnetyczny? - Według niepublikowanych zapisu CVR taka wymiana miała miejsce pomiędzy Nav i F / O: 10:31:20 Nav - i w tym momencie mamy 5 km od centrum ... 10:31:56 F / O - Tak, jesteśmy 5 mil gdzie? 10:31:56 Nav - z boku na załączonym zdjęciu pokazano oficjalną wersję toru lotu nie jeden punkt odpowiada z tym, co zostało powiedziane w kokpicie. Więc najprawdopodobniej ścieżka podana w sprawozdaniu nie jest poprawne, a poprawna ścieżka jest pokazany z zielonej linii. 













Miniaturka załącznika

Kliknij zdjęcie aby powiększyć Nazwa: Widok Correct_Path01.jpg: 41 Rozmiar: 265.3 KB ID: 5192  

Northwester jest offline  

 

 

Stary 01-06-2013, 21:41

  # 2135

Northwester

Członek

 

Zarejestrowany: Nov 2010

Wiadomości: 772

Domyślnie

 

Twierdzi również, że nie jest prawdą, że załoga nie udało się przechwycić ścieżki zejścia na 10 km. "pomimo informacji z ATC, że jednostka osiągnęła punkt, 10 km od RWY gdzie ścieżki schodzenia powinny być przechwytywane na 500m wysokości, załoga kontynuowała lot poziomy wykonując kartę sprawdzenia. zmniejszenie wysokości został zainicjowany w 9km od RWY. " Według niego załoga wykonywała podejście wzdłuż 3 ° 10 'początku ścieżki na 5 mil morskich (9 km) z RWY, a nie po 2 ° 40 'ścieżka zaczyna 10 km od RWY. 


Northwester jest offline  

 

Stary 01-06-2013, 22:30

  # 2136

3WE

Senior Member

 
3WE Avatar

 

Zarejestrowany: Mar 2008

Wiadomości: 1721

Domyślnie

 

Jeśli żaba miała skrzydła, i przeniósł się na drzewa, myślę, że to nadal wpadać to $ $ kiedy skakał.

__________________ Chief Instructor, Słodki Monkey River School lotu, Del Norte.

3WE jest offline  

 

 

style='text-overflow: ellipsis;overflow:hidden onmousedown="return rwt(this,'','','','4','AFQjCNEWupzhETFRLb5fNSFrEx--cr_NJA','','0CEoQFjAD','','',event)"; cursor:pointer' alt=Stary class=inlineimg title=Stary v:shapes="_x0000_i1071"> 01-06-2013, 23:31

  # 2137

Northwester

Członek

 

Zarejestrowany: Nov 2010

Wiadomości: 772

Domyślnie

 

Facet spekuluje, że jakiś system precyzyjnego lądowania był na miejscu podczas lądowania TU-154. W przeciwnym razie coud nie wyjaśniają wartości ścieżki zejścia i lokalizator odchyleń. (Rys. 1) 
On myśli, że system lądowania Transponder został wykorzystany.
 Tu-154 miał TRA 67A-(tryb S) transponder zainstalowany. Rys. 2 pokazuje, co ATC​​może widzieliście na ekranach. Nagranie wideo z ATC może potwierdzić, ale zniknął. 
system może generować sygnały markerów.
 W wersji mobilnej może być wdrożony w ciągu 6 godzin.

Miniaturka załącznika

Kliknij zdjęcie aby powiększyć Nazwa: Widok Glideslope_Deviation01.jpg: 24 Rozmiar: 462.1 KB ID: 5193  Kliknij zdjęcie aby powiększyć Nazwa: Widok ATC_Screen.jpg: 28 Rozmiar: 63.1 KB ID: 5194  

Northwester jest offline  

 

Stary 07.01.2013, 00:57

  # 2138

Northwester

Członek

 

Zarejestrowany: Nov 2010

Wiadomości: 772

Domyślnie

 

On również wskazuje na nieprawidłowości przy prędkości pionowej na starcie w Warszawie. TAWS zalogowany negatywnej prędkości pionowej (rys. 1), które nie jest możliwe. Error 2.75 m / s: Delta Vy Oceń Zamknięcie = - Sink Rate Delta Vy = 1 m / s - (-1,75 m / s)Delta Vy = 2,75 m / s Jeśli korekta ta jest stosowana do VY zalogować na TAWS 34, 35, 36, 37 otrzymujemy Vy normalnego zakresu w 3 ° 10 'ścieżki zejścia (rys. 2). 




Miniaturka załącznika

Kliknij zdjęcie aby powiększyć Nazwa: Widok VSpeed_at_Takeoff01.jpg: 24 Rozmiar: 458.3 KB ID: 5195  Kliknij zdjęcie aby powiększyć Nazwa: Widok Vert_Speed_Corrected.jpg: 25 Rozmiar: 111.2 KB ID: 5196  

Northwester jest offline  

 

 

Stary 11.01.2013, 02:50

  # 2139

Northwester

Członek

 

Zarejestrowany: Nov 2010

Wiadomości: 772

Domyślnie

 

Jednym z "błędów" z załogą Tu-154 wchodził do ścieżki zejścia zbyt późno, zbyt wysoka, że zaowocowała nadmiernym pionowe i prędkościomierz. Nasz przyjazny pilot ma jakiś problem z tym. I już pokazał swoje podejrzenia co do Vy w moim poprzednim poście. Zaczął patrząc na jak określić początek ścieżki zejścia z opublikowanych danych i znaleźć pewne problemy. Jest powód, dlaczego teren kontur nie wykracza poza 8000m na rys. 1. Wyciągnął linię i nałożony kontur z Google Earth na rys. 2 i odkrył różnicę. Wtedy, kiedy obliczana wysokość w stosunku do RWY opartego na prawdziwej konturu, to coś wspaniałego (heavy niebieska linia na rys.. 3). Zdał sobie również sprawę, że wprowadzenie ścieżki zejścia zostało przesunięte na wykresie o około 500m (fot. 4). To ma inne konsekwencje. Początek ścieżki zejścia jest 9200M z RWY. Minęło 28 sekund stamtąd do OM. To jest 9200 - 28x80 = około 7000m. OM ma być 6260m od RWY.Twierdzi on, że samolot był w doskonałej 3deg 10 "ścieżki zejścia, który został przesunięty na nie wskazują na progu RWY ale w pewnym polu w pobliżu MM. 

Miniaturka załącznika

Kliknij zdjęcie aby powiększyć Nazwa: Widok Altitude_terrain00.jpg: 26 Rozmiar: 796.5 KB ID: 5201  Kliknij zdjęcie aby powiększyć Nazwa: Widok Altitude_terrain01.gif: 23 Rozmiar: 129.1 KB ID: 5202  Kliknij zdjęcie aby powiększyć Nazwa: Widok Altitude_terrain02.gif: 32 Rozmiar: 135.9 KB ID: 5203  Kliknij zdjęcie aby powiększyć Nazwa: Widok Altitude_terrain03.gif: 27 Rozmiar: 133.7 KB ID: 5204  

Northwester jest offline  

 

Stary 11.01.2013, 20:07

  # 2140

Northwester

Członek

 

Zarejestrowany: Nov 2010

Wiadomości: 772

Domyślnie

 

On również zbadał prędkość rzeczywistą. Porównał wykresy z tym, co F / O czytał z jego instrumentów. Na załączonym pic podczas F / O jest powiedzenie "3-3-0 zmniejszenie" ghraph pokazuje 366 kilometrów na godzinę. Na 10:38:37 F / O mówi "i zmniejszenie 300". Wykres pokazuje o 340. Na 10:38:48 F / O mówi "i klapy 36, mamy 280". Wykres pokazuje prędkościomierz powyżej 320. F / O powtarza w 10:38:56 "klapy, 280". Prędkościomierz wykres w tej chwili jest 318, a następnie spadnie do 302. Wszystko to wydarzyło się przed wejściem na lot ślizgowy. W 3 ° 10 'glideslope i 280 kilometrów na godzinę prędkości lotu mamy 4,3 m / s Vy. Wygląda na to doskonałym podejściem.

Miniaturka załącznika

Kliknij zdjęcie aby powiększyć Nazwa: Widok Altitude_pilot.gif: 30 Rozmiar: 126.0 KB ID: 5205  

 

 

http://fotoszop.salon24.pl/392213,ta-ostatnia-niedziela

http://fotoszop.salon24.pl/

tak ciężko myślom patrzeć w oczy


KaNo

1424590Odsłon: 448484

Kazimierz Nowaczyk

 

18.02.2012 23:25 Odsłon: 8510 (w tym z lubczasopism 334) 202 Komentuj

Ta ostatnia niedziela

Nie będzie to notka o agentach, TW, śpiochach i teczkach służb specjalnych. To jest zupełnie obcy mi świat. Nie będzie też o ukrytych intencjach albo motywacjach, będzie to notka o zwykłej podłości, cynizmie a czasami głupocie. Z tym każdy z nas się zetknął, za każdym razem mając nadzieję, że to pojedynczy incydent.

Dla mnie i kilku innych osób, ten miesiąc okazał się szczególny. Odizolowane incydenty zbiegły się w czasie. Czasami tak się zdarza. Okazało się przy tym, że przypadkowo mają one wiele podobieństw, zaskakują szybkością, z jaką się przenoszą z kontynentu na kontynet.

Na początku lutego byłem w Kanadzie wraz z ministrem Antonim Macierewiczem i prof. Biniendą. Ta wizyta różniła się od poprzednich spotkań z Polonią na kontynencie amerykańskim. Tym razem, oprócz spotkań w gronie rodaków, wystąpiliśmy z prezentacjami na Uniwersytecie St. Paul dla publiczności anglojęzycznej. Frekwencja zaskoczyła nas, a jeszcze bardziej rzeczowa dyskusja, w której głos zabierali, między innymi, piloci – osoby związane z kanadyjskimi siłami powietrznymi, kanadyjską komisją badania wypadków lotniczych. W Montrealu doszło też do spotkania z przedstawicielami ICAO. Zapowiedziane zostało wysłuchanie przed Parlamentem Europejskim.

Jednym słowem Zespół Parlamentarny działa coraz skuteczniej, wychodząc z izolacji próbuje zaistnieć na arenie międzynarodowej i... niełatwo go kontrolować. Reakcja tych, którym to nie w smak, była natychmiastowa i do dzisiaj płynie szerokim strumieniem. Także tu, na Salon24.

Tydzień temu, już po powrocie z Kanady, otrzymałem kolejny listod przedstawiciela tajemniczej firmy TAB CONSULTANTS LTD.:

Ladunek kryminalnych zarzutow wysuwanych przez pana Nowaczyka polskim, rosyjskim i amerykanskim specjalistom jest wiekszy niz (...), a wiec odszkodowanie finansowe nalezy sie wieksze, jak pan Nowaczyk nie zna sie na tych sprawach, doradzamy sie skontaktowac z dziecmi pana Wlodzimierza Cimoszewicza w South Carolina, one dobrze wiedza....

Dzisiaj, w promowanej przez kilka godzin na stronie głównej salon24.pl notce blogera Horse, czytam:

Usłyszę zaraz głosy oburzenia, jak śmiem tykać bohatera naszych czasów, personę, która ze wszystkich sił dąży do ujawnienia prawdy o Smoleńsku i ukarania winnych. Ale jeśli tak jest, to proszę zwrócić się do Antoniego Macierewicza o odpowiedź na pytanie, kogo dotyczy rejestracja I/12367, kiedy i gdzie nastąpiło pozyskanie i dla jakiego Wydziału WUSW, gdzie najczęściej osoba ta spotykała się ze swoim oficerem prowadzącym i czy prawdą jest, że przed czerwcem 1992 r. ówczesny szef UOP posiadł wiedzę, kto był owym Osobowym Źródłem Informacji i jaka była jego na to reakcja?

Okrasiła go komentarzem Joanna Mieszko-Wiórkiewicz:

Napisałam już wczoraj na blogu swallow i przeklejam tutaj, bo i Pan poruszył tę kwestię:
Też jestem ciekawa, jak dostał się do Smoleńska p. Macierewicz i kto go w ogóle w pociągu widział? Opowiadał co prawda ze swadą bodaj już 12 kwietnia 2010 w Radiu Maryja, że wybrał się pociągiem, by podziwiać uroki rosyjskiej ziemi, której dotąd jeszcze nigdy nie widział (?), ale ta argumentacja jest mało przekonująca, bo podróż wiodła przecież przez ziemie polską i białoruską. I to w nocy. Smoleńsk leży 50 km od białoruskiej granicy. Oczywiście - nie ma jeszcze przymusu kochania pana AM i nie został jeszcze beatyfikowany...

A na mnie, czyli na KaNo, też się coś znajdzie, jak rozmarzył się ktoś inny inny w innym komentarzu.

Już chciałem o tym zapomnieć, jak tyle razy przedtem, ale przeczytałem komentarz Markatomasza pod inną notką z działu Katastrofa smoleńska, dotyczący wysłuchania Zespołu przed Parlamentem Europejskim:

Z kolei FYM, ewentualnie ktoś oddelegowany przez FYM-a, wygłosi wystąpienie (połączone z prezentacją) rozszerzające. Np. na temat operacji socjotechniczno-medialnej przeprowadzonej na gigantyczną skalę z użyciem polskich mediów. Operacji, której celem była całkowita dezorientacja polskiego społeczeństwa. W konsekwencji zmierzanie do najtwardszego totalitaryzmu w Polsce, realizowanego przez potomstwo stalinistów, dawnych oficerów UB i SB, agentury rosyjskiej, dawnych agentów bezpieki itp.

Zabrzmiało dziwnie znajomo. Zajrzałem do jednego z listów od TAB CONSULTANTS LTD, który otrzymałem dwa dni temu:

Nie wdajac sie w dalsze rozwazania, zwracamy sie z ostateczna prosba do pani posel Szczypinskiej o wlaczenie TAB CONSULTANTS LTD z Ontario do grupy ekspertow Zespolu i zalaczenie naszych uwag w prezentacji eroposlow 29 marca w Parlamencie Europejskim. Prosimy nasz dezyderat potraktowac bardzo powaznie. W przypadku nieuwzglednienia naszego dezyderatu, zwrocimy sie droga formalna do EUROPEAN OMBUDSMAN w Strasbourg Cedex, z szeroko umotywowanym zazaleniem. W/g prawa unijnego, w tym wypadku nie mozemy skarzyc sie na polskie instytucje, ale widzimy dosc przeslanek, by, w zwiazku z zamierzonym dolaczeniem do prezentacji opracowan panow Biniendy i Nowaczyka, motywowac nasze zazalenie: unfairness, discrimination, lack of or refusal to provide information.

 
Podsumowanie

Wybaczcie mi, Drodzy Czytelnicy, że nie chcę brać udziału w tej „promocji”. Na S24 uważałem się za blogera, nie chcę być „figurantem”.

Serdecznie dziękuję wszystkim moim Czytelnikom za komentarze, dyskusję, krytykę i pochwały, za czas spędzony wspólnie przed ekranem. Dziękuję nowo poznanym, dzięki temu miejscu, znajomym i przyjaciołom – za serdeczność i bezinteresowną życzliwość, za obronę moich – naszych wspólnych racji w momentach krytycznych, ważnych.

Jeśli w czymś uchybiłem – przepraszam.
Do zobaczenia i usłyszenia w innych miejscach, których w Internecie nie brakuje.

KaNo [Kazimierz Nowaczyk]

Na zakończenie – pozdrowienia od Fotoszopa:)

Tagi: fms, taws, miller, raport, mak, nowaczyk, binienda, smoleñsk

Opublikowana w: A elita !, Notki Nieuczesane, Smoleńsk 10.04.2010, Smoleńsk Raport S 24

KaNo

Szanowny Panie, 

Wprawdzie w pełni rozumiem Pańskie stanowisko i podzielam obawy wyrażone we wpisie, pozwolę sobie zauważyć, że rezygnacja z prezentowania Pańskich ważnych tekstów zostanie w istocie poczytana jako akt kapitulacji wobec działań marnych prowokatorów. 
Opinie ludzi, których wymienił Pan w tekście nie mogą być brane pod uwagę przez osoby rozumne i uczciwe, a poprzez wyrażoną intencje - nie zasługują na najmniejszą polemikę. Byłaby to czynność uwłaczająca. 
Nadto - po tak długiej obecności na Salonie 24 winien Pan wiedzieć, że rzetelna i równoprawna prezentacja poglądów jest rzeczą obcą temu miejscu. Wartość Pańskiego przekazu doceniają natomiast czytelnicy.
Jeśli zatem podkreśla Pan, że "Zespół Parlamentarny działa coraz skuteczniej, wychodząc z izolacji próbuje zaistnieć na arenie międzynarodowej i... niełatwo go kontrolować" - uprzejmie proszę, by zechciał Pan rozważyć zasadność swojej decyzji.

Pozdrawiam serdecznie 

ALEKSANDER ŚCIOS19.02.2012 00:01

69916351

 

 

http://forums.jetphotos.net/showthread.php?t=50144&page=107

 12-08-2012, 22:34

  # 2121

3WE

Senior Member

 
3WE Avatar

 

Zarejestrowany: Mar 2008

Wiadomości: 1721

Domyślnie

 

Cytat:

Napisał Taliesin  style='text-overflow: ellipsis;overflow:hidden onmousedown="return rwt(this,'','','','4','AFQjCNEWupzhETFRLb5fNSFrEx--cr_NJA','','0CEoQFjAD','','',event)"; cursor:pointer' alt="Zobacz post" class=inlineimg title="Zobacz post" v:shapes="_x0000_i1098">

Ok, więc zamiast CFIT odmian w ogrodzie, gdzie piloci przecenienia swoich możliwości i umieścić ich samolotu w miejscu, gdzie nie powinno być, to oskarżyć Rosjan: -Podanie fałszywych informacji barometrycznego -Bringing samolot w dół z materiałami wybuchowymi , manipulując FDR , aby ukryć swoje działania -manipulując awioniki lotniczych wyłączyć GA funkcje -wycinanie drzew, aby wyglądać jak zderzenia z terenem , w jakim celu? Co oni zyskać? Co oni osiągnąć? Jak możesz myśleć, to długa lista jest bardziej prawdopodobne niż CFIT odmian ogrodowych?






Masz pytanie Tally-myślisz, że być może nie mógł być jeden z rosyjskich gdzieś, który wypił za dużo wódki, a może trwało 4 minuty za długo w odpowiedzi na katastrofy, i że być może ktoś zmienił trochę coś to zatuszować. I niby podejrzanego nie było ... nie wiem gdzie, ale gdzieś ... tak, mamy zatuszować spisku. Jak do wielkiego spisku morderstwo którym leżała powyżej (Jestem sięgnięcie moje słowa ostrożnie-ty nie pomocnicze, działki) ... ale myślę, że zgadzam się z Tobą, że wydaje się to trochę naciągane. ... i nie zorientowali się, gdzie ślady chem lub nanoprobes przyjść na ten jeden albo .. . pewno gdzieś. 




__________________ Chief Instructor, Słodki Monkey River School lotu, Del Norte.

3WE jest offline  

 

Stary 12-09-2012, 17:35

  # 2122

Jonathan_Creek

Junior Member

 

Zarejestrowany: maj 2010 r.

Posty: 31

Domyślnie

 

Cytat:

Napisał Gabriel Zobacz post

Tak, to, co rząd Konga jest zgłaszane, ale twój były błędne. Dlatego raport został zaktualizowany. Zapomniałeś o włączenie tej części:

Cytat:

Napisał Szymona, redaktor Av herolda 
dziękuję za wasze głowy do góry - zajęło to sporo czasu, aby przejrzeć wszystkie dowody w pliku, dopasować wszystkie zdjęcia ze zdjęć satelitarnych, mierzyć odległości i sprawdzić wszystkie szczegóły i wykopać dodatkowych dowodów.
 przełomem było ostatnie zdjęcie Louis Okamaba że chociaż na pierwszy rzut oka sugeruje ruch w kierunku drogi startowej 23 na drugim wygląd wykluczyć ruch z pasa startowego do tej lokalizacji. Wtedy liczba oryginałów zdjęć (publikowane i niepublikowane) pomogły zidentyfikować pierwszy wpływ zaznacza potwierdzający komentarz w całości. Nie pomogło, że zaraz po katastrofie lokalne media twierdząc rząd kłamali, samolot nie mógł być w Brazzaville (twierdząc, że nie jest wąwóz znany w Brazzaville) i samolot został zestrzelony, to stworzył konieczność być bardzo ostrożny z powodu wynikających z roszczeń spiskowych. oryginalny nagłówek był Trans Air Congo - w międzyczasie udało mi się zweryfikować witryny Facebook jest rzeczywiście Trans Air Congo-tych i montaż dodatkowych dowodów teraz stało się jasne, że nie było Trans Air Congo rzeczywiście inne niż dowód na nasze strony, a także początkowych oświadczeniami rządu Konga sugerowanych. Dlatego zmieniłem historię (zarówno dla Aero obsługą zamiast Trans Air Congo, jak również do lądowania krótkie drogi startowej 05L zamiast obchodzić na drodze startowej 23R). 




Dziękuję za komentarz, że historia. Czy dobrze rozumiem to poprawnie, że grupa entuzjastów lotnictwa zakwestionował oficjalny raport opublikowany przez rząd Konga przez łącząc kawałki informacji, które funkcjonariusze pominięte? Jakie były poświadczenia tych entuzjastów, które pozwoliły im na pytanie oficjalnej historii i odwrócenie historia, to znaczy kierunek samolotu? 

Jonathan_Creek jest offline  

 

 

Stary 12-11-2012, 04:10

  # 2123

Gabriel

Senior Member

 
Avatar Gabriela

 

Zarejestrowany: Mar 2008

Lokalizacja: Buenos Aires - Argentyna

Wiadomości: 3360

Domyślnie

 

Cytat:

Napisał Jonathan_Creek Zobacz post

Dziękuję za komentarz, że historia. Czy dobrze rozumiem to poprawnie, że grupa entuzjastów lotnictwa zakwestionował oficjalny raport opublikowany przez rząd Konga przez łącząc kawałki informacji, które funkcjonariusze pominięte? Jakie były poświadczenia tych entuzjastów, które pozwoliły im na pytanie oficjalnej historii i odwrócenie historia, to znaczy kierunek samolotu?

Nie było oficjalny raport opublikowany przez każdego nikogo. 
Kiedy powiedziałem, "to, że rząd Konga poinformował" miałem na myśli to, co niektórzy agentem rządowym zgłoszone do mediów w kilka godzin po wypadku.
 Szymon nie jest zwykły miłośnik lotnictwa. On jest tym, za Aviation Herald. 

Gabriel jest offline  

 

 12-11-2012, 10:31

  # 2124

ultraflight

Junior Member

 
ultraflight Avatar

 

Zarejestrowany: Jul 2008

Lokalizacja: OSL

Posty: 77

 

Cytat:

Napisał Northwester 

Ostatnie nagranie lądowania Tu-154 101. http://www.youtube.com/watch?v=gbPhN...ture=endscreen

Fajne: on odwrócenie silników jednocześnie latania!

  

 

 

Stary 12.12.2012, 15:50

  # 2125

Taliesin

Członek

 
Taliesin Avatar

 

Zarejestrowany: Apr 2009

Lokalizacja: Good old Europe

Wiadomości: 300

Domyślnie

 

Controlled Rewers Into Terrain 

Taliesin jest offline  

 

Stary 12.12.2012, 17:03

  # 2126

brianw999

Super Moderator

 
brianw999 Avatar

 

Zarejestrowany: maj 2006

Lokalizacja: Tunbridge Wells, Kent. UK.

Wiadomości: 8757


Domyślnie

 

Cytat:

Napisał Gabriel Zobacz post

..... I Simon nie zwykły miłośnik lotnictwa. On jest tym, za Aviation Herald.

Ale to, co faktycznie kwalifikuje go skomentować? O ile mogę zrozumieć, że jest symulatorem lotu programista i dziennikarz dorywczo przy pracy z / na AV Herald.

__________________ 
Jeśli to nie jest uszkodzony ........
 Nie staraj się go naprawić!

brianw999 jest offline  

 

 

style='text-overflow: ellipsis;overflow:hidden onmousedown="return rwt(this,'','','','3','AFQjCNEkmL861bIbdvUGSkgIX0Hzh2SnyA','','0CEEQFjAC','','',event)"; cursor:pointer' alt=Stary class=inlineimg title=Stary v:shapes="_x0000_i1132"> 13.12.2012, 02:45

  # 2127

Jonathan_Creek

Junior Member

 

Zarejestrowany: maj 2010 r.

Posty: 31

Domyślnie

 

Cytat:

Napisał brianw999 Zobacz post

Co łaskocze mnie jest to, że jeśli to było ..... oooooh ....... powiedzmy Luksemburg zarejestrowany samolot upaść na ....... Oooo ...... powiedzmy, że z lotniska w Szwajcarii ma konsekwencje polityczne, na tych samych warunkach pogodowych byłoby to wszystko zostało zrobione i odkurzone już jako CFIT incydencie z biednej użytku barometrycznego wysokości i postępowania poniżej minimów jako przyczynę. ..... i ten wątek nie będzie 109 stron długo!

Zgadzam się. Ponadto, jeśli to było Luksemburg statki powietrzne nie byłoby opowieści o 4 próbach lądowania na szwajcarskim lotnisku.Chcemy znać dokładny czas katastrofy od pierwszego dnia. To nie muszą być przenoszone przez 10 minut tydzień później. Również teraz, odpowiednie Szwajcarska "i prokuratora Luksemburga Krajowej Biura byłby najprawdopodobniej zawarta śledztw i wszystkie dowody i inne nieruchomości lub jej szczątki nie zostały zwrócone do prawowitymi właścicielami. Więc dziękuję za prowadzenie tego wątku żyje. 






Jonathan_Creek jest offline  

 

' alt=Stary class=inlineimg border=0 title=Stary v:shapes="_x0000_i1137"> 13.12.2012, 03:12

  # 2128

Gabriel

Senior Member

 
Avatar Gabriela

 

Zarejestrowany: Mar 2008

Lokalizacja: Buenos Aires - Argentyna

Wiadomości: 3360

Domyślnie

 

Cytat:

Napisał brianw999  alt="Zobacz post" class=inlineimg border=0 title="Zobacz post" v:shapes="_x0000_i1141">

Ale to, co faktycznie kwalifikuje go skomentować? O ile mogę zrozumieć, że jest symulatorem lotu programista i dziennikarz dorywczo przy pracy z / na AV Herald.

Tylko jego reputacja jako dziennikarza bezpieczeństwa lotniczego. 
Wystarczy porównać swoje artykuły z nurtu cokolwiek.
 Idzie ścisłej reguły publikowania tylko rozsądnie zweryfikowane informacje i w konkretnym stylu nie sensacyjne. Czasami jest źle, chociaż, że będzie pierwszą tego przyznać. Na przykład, ten artykuł teraz pt Aero Services IL76 w Brazzaville dnia lis 30 2012, uderzanych, które budynki krótkie drogi startowej zostały wcześniej zatytułowany coś Trans Air Congo IL76, zawiodły hamulce, przekroczenie RWY podczas odejścia na drugi krąg




Gabriel jest offline  

 

 

Stary 01-01-2013, 22:39

  # 2129

Northwester

Członek

 

Zarejestrowany: Nov 2010

Wiadomości: 772

Domyślnie

 

Ktoś zrobił ciekawą analizę pasów ruchu. http://www.youtube.com/watch?v=Y0HiJ...layer_embedded

Northwester jest offline  

 

 2.01.2013, 02:44

  # 2130

Gabriel

Senior Member

 
Avatar Gabriela

 

Zarejestrowany: Mar 2008

Lokalizacja: Buenos Aires - Argentyna

Wiadomości: 3360

Domyślnie

 

Cytat:

Napisał Northwester Zobacz post

Ktoś zrobił ciekawą analizę pasów ruchu. http://www.youtube.com/watch?v=Y0HiJ...layer_embedded

Wystarczy zwrócić się do osoby, która przechwyconego wideo. On na pewno nie był częścią spisku.

Gabriel jest offline  

 

 

Stary 01-04-2013, 01:24

  # 2131

Northwester

Członek

 

Zarejestrowany: Nov 2010

Wiadomości: 772

Domyślnie

 

Jeden z rosyjskich blogerów odkrył to w danych FMS. FMS zalogować samolotu pozycję w stosunku do VOR i punktów TACAN który różni się od oficjalnego.

Miniaturka załącznika

Kliknij zdjęcie aby powiększyć Nazwa: Widok Position01.jpg: 43 Rozmiar: 208.2 KB ID: 5186  Kliknij zdjęcie aby powiększyć Nazwa: TACAN_01.jpg Wyświetleń: 29 Rozmiar: 648.4 KB ID: 5187  Kliknij zdjęcie aby powiększyć Nazwa: Widok VOR_01.jpg: 27 Rozmiar: 433.8 KB ID: 5188  

Northwester jest offline  

 

Stary 5.01.2013, 01:05

  # 2132

Jonathan_Creek

Junior Member

 

Zarejestrowany: maj 2010 r.

Posty: 31

Domyślnie

 

Cytat:

Napisał Northwester Zobacz post

Jeden z rosyjskich blogerów odkrył to w danych FMS. FMS zalogować samolotu pozycję w stosunku do VOR i punktów TACAN który różni się od oficjalnego.

To "odkrycie" jest co najmniej 12 miesięcy. Nie rozumiem sensu tego, czy co sugerujesz w poście, ale chciałbym zwrócić się do pełnego raportu FMS Data Extraction opublikowanym w dodatku # 4 do oficjalnego polskiego raportu. 
Pełny dokument jest dostępny tutaj
 http:/ / mswia.datacenter-poland.pl/pr...sploatacja.pdf . wydobycie raport FMS zaczyna się na stronie 644, wszystkie w języku angielskim zauważyłem następujące prawo akapitu powyżej tabeli 3-10 jesteś cytowany: "An RRS został skonfigurowany na wejściu ARINC Port 3. RRS zawiera DME, VOR, i odbiorników TACAN. Do DME, VOR i TACAN odbiorniki działały, ale nie ma stacji, były w zakresie " nie rozumiem nic z tego więc ja pod warunkiem link do pełnego raportu FMS. żywo i uczyć się. 







Miniaturka załącznika

Kliknij zdjęcie aby powiększyć Nazwa: Screen shot 2013-01-04 at 7.51.32 PM.jpg Wyświetleń: 26 Rozmiar: 20,7 KB ID: 5191  

style='text-overflow: ellipsis;overflow:hidden onmousedown="return rwt(this,'','','','1','AFQjCNEEGcFN7mI7y5PHOx5KM9MMYG3tOw','','0CDYQFjAA','','',event)"; cursor:pointer' alt="Jonathan_Creek jest offline" class=inlineimg title="Jonathan_Creek jest offline" v:shapes="_x0000_i1165">  

 

 

Stary 5.01.2013, 03:07

  # 2133

Northwester

Członek

 

Zarejestrowany: Nov 2010

Wiadomości: 772

Domyślnie

 

Cytat:

Napisał Jonathan_Creek Zobacz post

To "odkrycie" jest co najmniej 12 miesięcy. Nie rozumiem sensu tego, czy co sugerujesz w poście, ale chciałbym zwrócić się do pełnego raportu FMS Data Extraction opublikowanym w dodatku # 4 do oficjalnego polskiego raportu. 
Pełny dokument jest dostępny tutaj
 http:/ / mswia.datacenter-poland.pl/pr...sploatacja.pdf . wydobycie raport FMS zaczyna się na stronie 644, wszystkie w języku angielskim zauważyłem następujące prawo akapitu powyżej tabeli 3-10 jesteś cytowany: "An RRS został skonfigurowany na wejściu ARINC Port 3. RRS zawiera DME, VOR, i odbiorników TACAN. Do DME, VOR i TACAN odbiorniki działały, ale nie ma stacji, były w zakresie " nie rozumiem nic z tego więc ja pod warunkiem link do pełnego raportu FMS. żywo i uczyć się.







Tak, to było opublikowane dawno temu, ale do tej pory nie zauważyłem nikogo, wskazując na tego elementu danych. 
FMS oblicza odległość do TACAN i VOR stacji na podstawie pozycji samolotu i znanych współrzędnych z tych stacji.

Northwester jest offline  

 

Stary 01-06-2013, 00:58

  # 2134

Northwester

Członek

 

Zarejestrowany: Nov 2010

Wiadomości: 772

Domyślnie

 

Emerytowany rosyjski pilot niektóre pytania z oficjalnych założeń. Jednym z nich jest podobno nieprawidłowy tor lotu w ostatniej części lotu. Stwierdzenie z raportu mówi: Na równolegle fragment lotu oraz w kierunku przeciwnym do RWY załoga nie zatrzymać się na kurs magnetyczny 79 °, zboczył w lewo, w wyniku czego, po co trzecią włączyć radial 19 km, wyszedł z 4. kolei około 14 km od RWY z nie dość odległości i czasu, aby odpowiednio wejść do ścieżki zniżania. pilot argumentuje w ten sposób: - Według Plusnin i Ryzhenko (ATC) 4-ty kolej została zawarta na 17 km od progu RWY - punkt wyjazdu na 4 tury (10XUBS), znajduje się na 17 km od RWY, został zarejestrowany w planie lotu - Zmiana pozycji na wniosek ATC 79 ° została wykonana przez FMS: "Analiza używane klawisze ujawnił, że w pewnym momencie określony kurs został wybrany (CMD HDG), po których został wybrany do 40 ° i 79 ° (system działa w polu magnetycznym oczywiście). " - z raportu końcowego, strona 120. Jak można wartość przedmiotu (podobno magnetycznego ustawione automatycznie) podczas lotu między tur 2. i 3. być równy 70 °, jeżeli FMS leciał samolot z 79 ° kurs magnetyczny? - Według niepublikowanych zapisu CVR taka wymiana miała miejsce pomiędzy Nav i F / O: 10:31:20 Nav - i w tym momencie mamy 5 km od centrum ... 10:31:56 F / O - Tak, jesteśmy 5 mil gdzie? 10:31:56 Nav - z boku na załączonym zdjęciu pokazano oficjalną wersję toru lotu nie jeden punkt odpowiada z tym, co zostało powiedziane w kokpicie. Więc najprawdopodobniej ścieżka podana w sprawozdaniu nie jest poprawne, a poprawna ścieżka jest pokazany z zielonej linii. 













Miniaturka załącznika

Kliknij zdjęcie aby powiększyć Nazwa: Widok Correct_Path01.jpg: 41 Rozmiar: 265.3 KB ID: 5192  

Northwester jest offline  

 

 

Stary 01-06-2013, 21:41

  # 2135

Northwester

Członek

 

Zarejestrowany: Nov 2010

Wiadomości: 772

Domyślnie

 

Twierdzi również, że nie jest prawdą, że załoga nie udało się przechwycić ścieżki zejścia na 10 km. "pomimo informacji z ATC, że jednostka osiągnęła punkt, 10 km od RWY gdzie ścieżki schodzenia powinny być przechwytywane na 500m wysokości, załoga kontynuowała lot poziomy wykonując kartę sprawdzenia. zmniejszenie wysokości został zainicjowany w 9km od RWY. " Według niego załoga wykonywała podejście wzdłuż 3 ° 10 'początku ścieżki na 5 mil morskich (9 km) z RWY, a nie po 2 ° 40 'ścieżka zaczyna 10 km od RWY. 


Northwester jest offline  

 

Stary 01-06-2013, 22:30

  # 2136

3WE

Senior Member

 
3WE Avatar

 

Zarejestrowany: Mar 2008

Wiadomości: 1721

Domyślnie

 

Jeśli żaba miała skrzydła, i przeniósł się na drzewa, myślę, że to nadal wpadać to $ $ kiedy skakał.

__________________ Chief Instructor, Słodki Monkey River School lotu, Del Norte.

3WE jest offline  

 

 

Stary 01-06-2013, 23:31

  # 2137

Northwester

Członek

 

Zarejestrowany: Nov 2010

Wiadomości: 772

 

Facet spekuluje, że jakiś system precyzyjnego lądowania był na miejscu podczas lądowania TU-154. W przeciwnym razie coud nie wyjaśniają wartości ścieżki zejścia i lokalizator odchyleń. (Rys. 1) 
On myśli, że system lądowania Transponder został wykorzystany.
 Tu-154 miał TRA 67A-(tryb S) transponder zainstalowany. Rys. 2 pokazuje, co ATC​​może widzieliście na ekranach. Nagranie wideo z ATC może potwierdzić, ale zniknął. 
system może generować sygnały markerów.
 W wersji mobilnej może być wdrożony w ciągu 6 godzin.

Miniaturka załącznika

Kliknij zdjęcie aby powiększyć Nazwa: Widok Glideslope_Deviation01.jpg: 24 Rozmiar: 462.1 KB ID: 5193  Kliknij zdjęcie aby powiększyć Nazwa: Widok ATC_Screen.jpg: 28 Rozmiar: 63.1 KB ID: 5194  

  

 

Stary 07.01.2013, 00:57

  # 2138

Northwester

Członek

 

Zarejestrowany: Nov 2010

Wiadomości: 772

Domyślnie

 

On również wskazuje na nieprawidłowości przy prędkości pionowej na starcie w Warszawie. TAWS zalogowany negatywnej prędkości pionowej (rys. 1), które nie jest możliwe. Error 2.75 m / s: Delta Vy Oceń Zamknięcie = - Sink Rate Delta Vy = 1 m / s - (-1,75 m / s)Delta Vy = 2,75 m / s Jeśli korekta ta jest stosowana do VY zalogować na TAWS 34, 35, 36, 37 otrzymujemy Vy normalnego zakresu w 3 ° 10 'ścieżki zejścia (rys. 2). 




Miniaturka załącznika

Kliknij zdjęcie aby powiększyć Nazwa: Widok VSpeed_at_Takeoff01.jpg: 24 Rozmiar: 458.3 KB ID: 5195  Kliknij zdjęcie aby powiększyć Nazwa: Widok Vert_Speed_Corrected.jpg: 25 Rozmiar: 111.2 KB ID: 5196  

Northwester jest offline  

 

 

Stary 11.01.2013, 02:50

  # 2139

Northwester

Członek

 

Zarejestrowany: Nov 2010

Wiadomości: 772

Domyślnie

 

Jednym z "błędów" z załogą Tu-154 wchodził do ścieżki zejścia zbyt późno, zbyt wysoka, że zaowocowała nadmiernym pionowe i prędkościomierz. Nasz przyjazny pilot ma jakiś problem z tym. I już pokazał swoje podejrzenia co do Vy w moim poprzednim poście. Zaczął patrząc na jak określić początek ścieżki zejścia z opublikowanych danych i znaleźć pewne problemy. Jest powód, dlaczego teren kontur nie wykracza poza 8000m na rys. 1. Wyciągnął linię i nałożony kontur z Google Earth na rys. 2 i odkrył różnicę. Wtedy, kiedy obliczana wysokość w stosunku do RWY opartego na prawdziwej konturu, to coś wspaniałego (heavy niebieska linia na rys.. 3). Zdał sobie również sprawę, że wprowadzenie ścieżki zejścia zostało przesunięte na wykresie o około 500m (fot. 4). To ma inne konsekwencje. Początek ścieżki zejścia jest 9200M z RWY. Minęło 28 sekund stamtąd do OM. To jest 9200 - 28x80 = około 7000m. OM ma być 6260m od RWY.Twierdzi on, że samolot był w doskonałej 3deg 10 "ścieżki zejścia, który został przesunięty na nie wskazują na progu RWY ale w pewnym polu w pobliżu MM. 

Miniaturka załącznika

Kliknij zdjęcie aby powiększyć Nazwa: Widok Altitude_terrain00.jpg: 26 Rozmiar: 796.5 KB ID: 5201  Kliknij zdjęcie aby powiększyć Nazwa: Widok Altitude_terrain01.gif: 23 Rozmiar: 129.1 KB ID: 5202  Kliknij zdjęcie aby powiększyć Nazwa: Widok Altitude_terrain02.gif: 32 Rozmiar: 135.9 KB ID: 5203  Kliknij zdjęcie aby powiększyć Nazwa: Widok Altitude_terrain03.gif: 27 Rozmiar: 133.7 KB ID: 5204  

Northwester jest offline  

 

Stary 11.01.2013, 20:07

  # 2140

Northwester

Członek

 

Zarejestrowany: Nov 2010

Wiadomości: 772

Domyślnie

 

On również zbadał prędkość rzeczywistą. Porównał wykresy z tym, co F / O czytał z jego instrumentów. Na załączonym pic podczas F / O jest powiedzenie "3-3-0 zmniejszenie" ghraph pokazuje 366 kilometrów na godzinę. Na 10:38:37 F / O mówi "i zmniejszenie 300". Wykres pokazuje o 340. Na 10:38:48 F / O mówi "i klapy 36, mamy 280". Wykres pokazuje prędkościomierz powyżej 320. F / O powtarza w 10:38:56 "klapy, 280". Prędkościomierz wykres w tej chwili jest 318, a następnie spadnie do 302. Wszystko to wydarzyło się przed wejściem na lot ślizgowy. W 3 ° 10 'glideslope i 280 kilometrów na godzinę prędkości lotu mamy 4,3 m / s Vy. Wygląda na to doskonałym podejściem.

Miniaturka załącznika

Kliknij zdjęcie aby powiększyć Nazwa: Widok Altitude_pilot.gif: 30 Rozmiar: 126.0 KB ID: 5205  

Northwester jest offline  

 

 

Zamknięty Temat

Strona 107 z 116

« Pierwszy

<

7

57.

97

105

106

107

108

109

>

Ostatnia »

       

 

« Poprzedni temat | Następny wątek »

 

Zasady umieszczania postów

Państwo nie może wysyłać nowe wątki

Ty nie może zamieszczać odpowiedzi

Państwo nie może wysyłać załączniki

Ty nie może edytować swoje posty

 

BB kod jest Na

Uśmieszki  On

[IMG] kod jest On

Kod HTML jest Na

Początek formularza

Skocz do Forum
                                    

Dół formularza

 

Czasy w strefie GMT. Teraz jest 19:09 .

 

Początek formularza


 

Powered by vBulletin ® Version 3.7.3 
Copyright © 2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd.

Prawa autorskie JetPhotos.Net 2003-2011

Dół formularza

 

 

Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka