AlexanderG AlexanderG
78
BLOG

Dług publiczny(EDP) za 2020 wzrósł o 27,7%, najwięcej w historii.

AlexanderG AlexanderG Polityka Obserwuj notkę 4

       Dokładnie o 289,9mld zł, tarcza finansowa i fundusz przeciwdziałania COVID-19, razem przez 2,3,4 kwartał dały wzrost długu publicznego(EDP) o około 165mld złotych.
       Poszło na fryzjerki, że przejadły i poszedłem specjalnie przyciąć odrobinę.
Zapytałem ją o to, ale nic o tym nie wiedziała, skasowała mnie o 30% więcej niż rok temu.
      Pojawiają się teorie spiskowe na temat COVIDA: NWO, 5G, cipy i kogel mogel ze wspomnianych odmienianych we wszystkich przypadkach i osobach.


     Są ludzie tacy jak ja, którzy już w marcu 2020 mówili, że to ściema epidemiczna, ale zostali zaliczani do oszołomów antykowidowych właśnie z powodu absurdalnych teorii podsuwanych przez cwaniaków.
Nie ma porozumienia miedzy rządami różnych państw o różnych celach politycznych i gospodarczych, bo by się wydało, tak po ludzku.
     Każdy rząd robi to po swojemu czyli wykorzystuje pretekst dla własnych celów.
Bank proponuje lokatę na 0,05% i kredyt na 18,89% przy inflacji, no właśnie jakiej?
Armagedon w Polsce jest nieunikniony i zamierzony, bo biednym ludziom trzeba pomagać.

        Równość i złodziejstwo to jest to samo z tym, że jedni się modlą a drudzy nie.

AlexanderG
O mnie AlexanderG

Niepokorny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka