Alpejski Alpejski
1569
BLOG

Wsparcie FDP dla Polski, Węgier i Czech. Czyli Lindner mówi stop

Alpejski Alpejski UE Obserwuj temat Obserwuj notkę 24


Lindner na kursie konfrontacyjnym z Angelą Merkel – obwieściły dzisiaj niemieckie media.

Powodem jest wsparcie Lindnera dla Polski, Węgier i Czech. Ogłosił on, że należy zostawić w spokoju państwa Europy Wschodniej i nie narzucać im konieczności przyjmowania uchodźców.

Za to, państwa te powinny brać większy udział w uszczelnieniu granic Europy. Mnie ten pomysł bardzo się podoba i mam nadzieję, że uzyska on poparcie wśród innych członków Bundestagu. Postawa Merkel jest destrukcyjna dla Europy. Szkód, które wyrządziła integracji europejskiej nie da się długo naprawić.

Głos Lindnera jednym z nielicznych głosów wołających – król jest nagi. Czy tłuszcza oszalałych klakierów, od lat wyjąca „jakie piękne szaty ma królowa”, opamięta się i usłyszy głos szefa partii, dzisiaj okładanej biczem medialnej propagandy?

Cieszy mnie ten głos rozsądku, a jeszcze bardziej to, że w ostatnich wyborach głosowałem na FDP i Lindnera. Jak na razie wypełnia on swoje obietnice wyborcze. 

Alpejski
O mnie Alpejski

Nie czyńcie Prawdy groźną i złowrogą, Ani jej strójcie w hełmy i pancerze, Niech nie przeraża jej postać nikogo...                                                                     Spis treści bloga: https://www.salon24.pl/u/alpejski/1029935,1-000-000

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka