Amstern Amstern
296
BLOG

Nic się nie stało. Jakby.

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 31

Obejrzalem rozmowe Lubeckiej z Latkowskim. A raczej monolog Latkowskiego do Lubeckiej.
Poszukalem filmu na youtube. Znalazlem tyko rozmowe z Latowskim po filmie.
Znowu wróci klasyczny Polanski i dyskusja o tym, od ilu lat panienki sa doroslymi.

Oczywista, ze ten film ma przykryc sprawy pedofilii w kosciele i filmy Siekelskich, stary-nowy prezes Kurski juz potwierdzil, wiec za pare dni bedzie cisza, ale przypadkiem trafilem na link do starej piosenki. Lady Pank w Sopocie 1985 na zywo.

Pelne zaskoczenie. Utwór na zywo fantastyczny, chlopaki graja najwyrazniej naprawde na zywo i z biglem. Tekst znowuz aktualny.
Te Lady Pank jakos przeoczylem w zyciu. Gdzies w jakims supermarkecie kupilem w wysprzedazy ich plyte wydana w Niemczech po angielsku, co z mniej niz zero. Zapewne jej nie przesluchalem, bo nie zostalo nic w pamieci. Bo zasadniczo artyste Borysewicza znam z innych plyt - z Kukizem ntp.

To sa zalety Salonu24. Ze sie odkrywa jakies dobroci z przeszlosci.

A propos - na haslo "Nic się nie stało" youtube pokazuje cos takiego:


Albo w ogóle jakies dziwne aluzje:


(730)  1671761

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości