Amstern Amstern
1392
BLOG

Mikst w skokach narciarskich - propozycja

Amstern Amstern Hobby Obserwuj temat Obserwuj notkę 30

Moznaby zrobic tak:


Wybralem akurat rok 2019, bo ten bieg mial mile zakonczenie. Po drugiej wygranej z kolei chlop sie oswiadczyl swojej towarzyszce.
To jakis lepszy cwaniak, dwumetrowe chlopisko ma lekka kobite siegajaca mu do pasa.

Zawody odbywaja sie co roku, trzeba przebiec z kobieta na sobie 380 metrow, po drodze pokonac rozne przeszkody. Jezeli kobieta wazy mniej niz 50 kg, to organizatorzy dodaja zawodnikowi miech grochu czy tez fasoli. Do wygrania jest beczka piwa. Ostatnio kobiety dostaja szampana.

Mistrzostwa swiata wygrywaja zawodowcy z Litwy.


Granerud ma korone. Bedzie ciekawe, bo juz nie skoczy. Czy inni beda skakac to jeszcze niejasne. Mieli kontakt z zakazonym. A jezeli beda skakac, to czy Granerudowi starczy punktow...

(My: 644 240 Oni: 198 704)   1757571

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości