(http://img.interia.pl; fot. Radek Pietruszka/PAP)
(http://img.interia.pl; fot. Radek Pietruszka/PAP)
Amstern Amstern
2411
BLOG

Karol Karski prof. dr hab. - ostatni sympatyczny polityk z PiS

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 55

Stala sie mala przykrosc. Rada Europy odrzuciła wszystkich troje polskich kandydatów na sędziów ETPC (Europejski Trybunał Praw Człowieka). Po czym prasa rozpisuje sie o sedzim Stepkowskim z "Ordo Iuris".

Przykrosc dla mnie polega na tym, ze odrzucono rowniez malzonke europosla Karskiego. Ostatniego sympatycznego polityka PiS.
Odrzucono nieslusznie, albowiem pani prof. dr hab. Elżbieta Karska ma idealne specjalnosci: prawo międzynarodowe, prawo europejskie, prawa człowieka. No i jest takoz niezwykle sympatyczna osoba.

Niecale 10 lat temu bylem na ich slubie. Wirtualnie.

https://www.salon24.pl/u/franz-maurer/346633,karol-karski-dr-hab-ostatni-sympatyczny-polityk-z-pis

Janusz Palikot w ksiazce "Kulisy Platformy" takoz z sympatia o europosle Karskim:

Pytany o osobiste wspomnienie o polityku PiS, Janusz Palikot wymienia jednoznacznie dra hab. Karola Karskiego.

"To byl jedyny czlowiek z obecnego PiSu, ktora kilka razy sam, jakby poza toczaca sie polityka, mnie zagadywal. Zawsze o nalewkach. Nawet kiedy byl juz mocny zakaz w PiSie, ze nie wolno sie do mnie odzywac...
Na sejmowym korytarzu opowiadal mi, jakie nalewki kupil, dopytywal sie o receptury, z entuzjazmen podchodzil do tych produkcji, ktore prowadzilem z moja firma. A ja widzac u niego autentyczna pasje, podarowalem mu raz jakas flaszke. A on ja przyjal."

Karol Karski mialby moj glos!

Podobnie jak ma juz glos Jaroslawa Kaczynskiego:

- Nigdy nie głosowałem na siebie. Zależy mi na mądrych współpracownikach. Tak jak ja, głosujcie na Karola Karskiego – możemy przeczytać rzekome słowa Kaczyńskiego na ulotkach startującego z Warszawy Karola Karskiego. – Jest mi bardzo miło, że prezes docenia moją pracę i kompetencje. Ale, szczerze mówiąc, jestem tą sytuacją troszkę speszony – przyznaje sam Karski.

www.gover.pl/news/szczegoly/guid/kaczynski-nigdy-nie-glosuje-na-siebie

Bardzo prosze pana prezesa Kaczynskiego o ponowna kandydature pani profesor Elzbiety Karskiej na sedzine ETPC, ale koniecznie bez towarystwa tych dwojga beznadziejnych kandydatow, ktorych wystawiono tym razem. Albowiem Polska musi wystawic nowe kandydatury. Moze pani Karolowa Karska, Bodnar i Smiszek?
Dziekuje! 


(My:  268 591 !!!! Oni:  184 054)  1782871

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości