Amstern Amstern
3268
BLOG

Minister Czarnek nabroił, MSZ powiesili

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 16

Minister Czarnek obcial nauke jezyka mniejszosci niemieckiej. Na to obcieto jezyk polski w szkolach na Bialorsui.
Ciekwy bylem reakcji ministra Czarnka. Nie ma, ale jest reakcja MSZ.

W ten desen:
"Ministerstwo Spraw Zagranicznych uznaje akcję prowadzoną przeciw oświacie mniejszości polskiej na Białorusi za niedopuszczalne łamanie prawa międzynarodowego...

Likwidacja tych ośrodków dla mniejszości polskiej jest nie tylko złamaniem umów zawartych między fundatorem a władzami lokalnymi. Działanie to jest sprzeczne z umowami i zobowiązaniami międzynarodowymi Białorusi, godzi bowiem w niezbywalne prawo mniejszości polskiej do zachowania tożsamości kulturowej oraz nauki języka narodowego i w języku narodowym..."

https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,28317999,rusyfikacja-polskich-szkol-na-bialorusi-msz-potepia-atak-na.html

I cos z Salonu24: minister Kowalczyk zlozyl u blogera Wojciechowskiego, komisarza od rolnictwa, niewlasciwy wniosek o doplaty do nawozow sztucznych. Nasz bloger Wojciechowski daje jeszcze jedna szanse ministrowi Kowalczykowi.

MSZ ma dziwnych ludzi:


(Polska:  247    Swiat: 35 884 )  2 087 802

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości