Amstern Amstern
219
BLOG

Minister Kownacki tlumaczy na polski ministra Macierewicza

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 10

Notowane luzno podczas sluchania:

Pytanie redaktora Piaseckiego: Ile nowych smiglowcow obiecanych przez ministra Macierewicza lata w Wojsku Polskim?
Minister Kownacki odpowiada: Przez ostatnie dwa lata wydalismy co roku pelne 100% srodkow MON.
- No ale ile jest tych nowych smiglowcow?
- PO nie wydalo 12 miliardow zlotych, my wydalismy 100%.

- Dlaczego jest nagle cicho o Patriotach? Mialy juz byc, Trump byl za?
- Wydajemy 100% srodkow MON...

- Czy wizyta ministra Macierewicza we Francji odbyla sie w dobrej atmosferze, po slowach o widelcach?
- Ja bylem w tym czasie w Londynie, ale powiem, ze wizyta ministra Macierewicza byla bardzo udana.
Niestety nie bylo pytania o zakup nowoczesnych lodzi podwodnych kosztujacych miliardy. Odpowiedz bylaby zapewne, ze MON wydaje 100% srodkow..

- Czy oglaszanie Polsce i swiatu, ze polscy sedziowie kradna kielbasy, poprawia wizerunek Polski w swiecie?
- Tak.

- Co pan sadzi o kradziezy zolnierzom USA sprzetu wartego 200 tysiecy dolarow?
- Nic o tym nie wiem.
- No tak, sekretarz stanu w MON nie musi wszystkiego wiedziec.

- Prosze nie bawic sie mikrofonami, bo to robi w radio straszne dzwieki.
- Jestem bardzo spokojny...

Minister Kownacki jest zdania, ze katastrofe w Smolensku spowodowal katastrofalny stan 36. pulku lotnictwa. No i Tusk.
Na pytanie, dlaczego nie zamach, mowi, ze w rou 2020 bedzie nowy samolot rzadowy, opancerzony, uzbrojony, technicznie tak perfekcyjny, ze powtorka Smolenska nie bedzie mozliwa. Redaktor: a co bedzie, jezeli znowu ktos wniesie bombe termobaryczna? Bez odpowiedzi.

http://www.radiozet.pl/Radio/Programy/Gosc-Radia-ZET/Bartosz-Kownacki-Gosciem-Radia-ZET-ogladaj-NA-ZYWO

image


(888)  784 555

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości