Amstern Amstern
317
BLOG

A potem wchodzi Senator PiS Jan Dobrzyński, cały na biało

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 19

Ostatnia Miesieczna byla impreza huczna. Juz sama wigilia Ostatniej Miesiecznicy byla nadzwyczaj huczna.

image
"Jan Dobrzyński w poniedziałek trafił do jednego z warszawskich szpitali. Jak twierdzą dziennikarze, senator PiS miał pod wpływem alkoholu awanturować się na Dworcu Centralnym. Polityk twierdzi z kolei, że miał zawał i że ktoś podstawił mu nogę.

Parlamentarzysta PiS trafił wczoraj do jednego ze stołecznych szpitali. Miał złamany nos, rozcięty luk brwiowy, blisko 3 promile alkoholu i jeszcze się awanturował! "
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,23256782,dobrzynski-zawieszony-przez-kaczynskiego-senator-pis-mial-pijany.html

3 promile to w PiSie male piwo:

"Ale co to znaczy pod wpływem alkoholu? To była niedziela, myśmy byli po obiedzie, ale też nie można mówić, że ja byłem pijany, czy coś w tym rodzaju… Nie jechałem do pracy, to był mój prywatny czas"

Prezes Kaczynski jest innego zdania i zawiesil pana senatora.
A ja z kolei takich Prawdziwie Polskich Senatorow bardzo lubie.

Wojciech Szczesny, bramkarz Juventusu Turyn, tez mial swoje wejscie caly na bialo. Gdyby obronil karnego wykonywanego przez CR7 w doliczonych minutach meczu, to bylby bohaterem swiatowej pilki noznej.
Czerwona kartke otrzymal tak lubiany przez mnie wieczny bramkarz Buffon. Za dyskusje z sedzia. Zapewne ostatni wystep w LM.

Zapraszam dzisiaj na 20-ta na mecz Germanii Lich-Steinstraß w Winden. Miejscowy VfVuJ bedzie sie mscil za 1:3 jesienia.


(700)  874 666

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości