Amstern Amstern
397
BLOG

WOŚP i Germania Lich-Steinstrass idą jak burza!

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 44

Wielka Orkiestra Swiatecznej Pomocy celuje w kolejny rekord.
Germania Lich-Steinstraß wygrala wlasnie halowy turniej pilkarski Sparkasse.

Idzie Nowe, Ksieza daja cala tace na WOSP i jeszcze dokladaja dla zbierajacych herbate i ciasteczka.

image
(WOŚP Elbląg/Facebook.com )

Na aukcjach warzenie piwa z Januszem Palikotem i konsumpcja tegoz z przystawkami na razie za 5,5 tysiaca zlotych.
Kurtka Martyny Wojciechowskiej na razie 1600 zlotych.
Niestety nikt nie kupil ksiazki Jaroslawa Kaczynskiego z autografem za wywolawcze 999 zlotych.
https://aukcje.wosp.org.pl/jaroslaw-kaczynski-autograf-unikat-i8824879

Germania Lich-Steinstraß niespodziewanie wygrala halowy turniej pilkarski. Turniej z tak wielka tradycja, ze graja wszystkie liczace sie w powiecie kluby. Eliminacje grupowe w piatek bez ryzyka, przeciwnikiem byly kluby B-klasy. W grupie finalowej mieli szczescie, ze reszta grupy grala dla nich i wspolnie wylaczyli faworyta z Arnoldsweiler. W polfinale wylaczyli wysokim 7:1 drugiego faworyta - 1. FC Düren. Final z trzecim najsilniejszym wygral karnym 7:6 (1:1, 2:2).
https://www.fupa.net/liga/dueren-sparkassen-hallencup

image
(fupa.net)

Jest pieknie. I bedzie jeszcze piekniej!


(533)  1195911

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości