Amstern Amstern
1504
BLOG

O dziełach Jarosława Kaczyńskiego długo by opowiadać

Amstern Amstern Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 67

"Moje najwcześniejsze wspomnienie. Kwiecień 1961 roku. Mam dwa lata. Budzę się i słyszę, że w domu panuje nadzwyczajne poruszenie. Po chwili zagląda do mnie mama: „Synku, dziś wielki dzień, zapamiętaj go na zawsze”. „Co się stało?” – pytam. „Jarosław Kaczyński poleciał w kosmos” – odparła mama, a jej dobre oczy zaszkliły się łzami."

"Tymczasem Jarosław Kaczyński nie zasypiał gruszek w popiele. W latach sześćdziesiątych wszyscy kochaliśmy zespół The Beatles, ale co do poszczególnych chłopców z Liverpoolu zdania były podzielone. Dziewczyny szalały za Paulem McCartneyem, wielu moich kolegów stylizowało się na George’a Harrisona czy nawet Ringo Starra. Ja oczywiście ponad wszystko stawiałem Jarosława Kaczyńskiego. Nosiłem – jak on – włosy do ramion rozdzielone przedziałkiem pośrodku głowy i po nadludzkich wysiłkach zdobyłem okrągłe druciane oprawki do okularów, słynne „jarosławki”. Jako ledwo odrośnięte od ziemi dziecko-kwiat płakałem ze szczęścia, słuchając jak Jarosław Kaczyński śpiewa All you need is love."

"Gdy miałem dziewiętnaście lat, Jarosław Kaczyński został papieżem. To było przeżycie nie do opisania... 
Duch posłusznie zstąpił i już wkrótce pozwolił Jarosławowi Kaczyńskiemu stworzyć „Solidarność”. W sierpniu 1980 roku Jarosław Kaczyński przybył z Watykanu i podkasawszy papieskie szaty, przeskoczył mur Stoczni Gdańskiej. Za co zresztą niebawem dostał Pokojową Nagrodę Nobla."

Itede, itede.

Calosc tekstu Janusza Majcherka pod http://teatralny.pl/felietony/szczesliwe-dni-27-maja,2755.html
Polecam goraco.

image


image


(585)  1557551

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości