
OD WYDAWCY. Niniejsza broszura wydana (1961) została za zgodą Howard C. Green, Sekretarza Stanu do Spraw Zagranicznych, oraz dzięki uprzejmej współpracy…
Książkę promującą, po polsku, Kanadę mam ze szkoły. Dostałem ją za:
www.book.hipopotamstudio.pl/

Na początku wieku bywał u nas, w Polsce Walle Olins i próbował sprzedać swoje pomysły na promocję marek MIAST i PAŃSTW…
Pisała o tym na przykład „Rzepa” www.rp.pl/artykul/485425.html

Wally Olins, ojciec brandingu i największy praktyk w tej dziedzinie na świecie. Autor książek „O marce”, „Podręcznik brandingu”. Doradzał wielu głośnym światowym organizacjom i krajom w zakresie ich tożsamości, marek i komunikacji, np. McKinsey, Renault i Orange.
źródło: Boston Media
.
Olins, mistrz brandingu, promował swoją książkę

…
.
Z promocji MARKI POLSKA nie wiele wyszło
.
Uważam, że lepiej uczyć się od Kanadyjczyków.
budzi mój podziw.
.
.
.
-Niesforne Dziecię Gutenberga.
Ciekawy świata i życzliwy ludziom, ale nie pozbawiony szczypty złośliwości niezbędnej do przeżycia.
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Gospodarka