AndrzejR2 AndrzejR2
200
BLOG

Szambo do notki o budowniczych "polskich obozów zagłady"

AndrzejR2 AndrzejR2 Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Wladyslaw Wolski

00
Ty pierdolony folksdojczu! Idz do bardachy i sie utop!
Odpowiedz 30.01.2018 21:44



Wladyslaw Wolski

00
Pierdolony folksdojczu! Idz do bardachy i sie utop!
Odpowiedz 30.01.2018 21:56



Wladyslaw Wolski

00
Huj ci do dupy, ty folskdojczu slaski! Wiemy gdzie mieszkasz, zawitamy u ciebie w krotce!!! Wymazywanie postow ci nie pomoze. Jaka prostytutka wysrala takie gowno jak ty. Ty jestes hanba ludzkosci.
Odpowiedz 30.01.2018 22:04



Christopher.Ziyo

00
A tu możliwe, że możesz być aż tak pierdolnięty? Bo jeśli jesteś po prostu głupi, to ok, problemu nie ma. Ale wszystko wygląda na to, że ty po prostu pierdolnięty jesteś.
Odpowiedz 30.01.2018 22:07
Wladyslaw Wolski
00
Ja nie jestem glupi, a ty to jestes slaskim folskdojczem, szmata hanysowska, ktora chce dokopac Polakom. Schowales sie huju za swoja krzywka w internecie i plujesz na Polakow i Polske i myslisz, ze ci nic nie grozi. Znalem duzo takich kurew jak ty, ktore myslaly, ze im nic nie grozi i dzisiaj siedza. Huj ci do dupy i wszystkim folksdojczom slaskim!!!
Odpowiedz 30.01.2018 22:32
Komentarz został usunięty przez autora komentarza.
Christopher.Ziyo
00
Władku uspokój się. Przecież nie pisałem do ciebie. Mój komentarz gdyby był napisany do ciebie pojawiłby sie w identycznej formie pod twoim komentarzem, jak twój pojawił się pod moim. Mała rada. Koniecznie nigdy nie badaj swojego IQ. To cię może zabić.
Odpowiedz 30.01.2018 22:52


AndrzejR2
O mnie AndrzejR2

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości