Maciaszczyk Maciaszczyk
229
BLOG

Bzdety kuwety - burta

Maciaszczyk Maciaszczyk Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

Blagier kuweta/niegracz naPiSał kolejną notkę ( https://www.salon24.pl/u/niegracz/987131,tu-154-nie-upadl-w-pozycji-odwroconej-dowod-w-materialach-mak-laska ), w której jak zwykle dopuszcza się manipulacji. Zamieszcza obrazek, zupełnie niezgodny z raportem Millera, po czym wysuwa triumfalny wniosek, że raport jest zły. Co się na jego rysunku nie zgadza? Kąt przechylenia, który wynosi tutaj około 180 stopni, czyli samolot jest w pozycji na plecach. Tymczasem, zgodnie z raportami, kąt przeczhylenia samolotu w momencie kontaktu z ziemią wynosił około 135 stopni, co znaczy, że w tym momencie samolot wykonał nie 4/8 obrotu, jak jest na rysunku, lecz zaledwie 3/8. Skutkuje to tym, że z ziemią kontaktuje się dach i lewa burta samolotu, natomiast prawa jest uniesiona. Tym samym totalnej demolce ulega napis "Rzeczpospolita Polska". Natomiast napis "Republic of Poland" częściowo zachowuje się.

Tak więc podsumowując:

1) Raporty fachowców mają się dobrze i są zgodne z fizyką.

2) Towarzysz sPiSkowiec uprawia kłamliwą propagandę wykaczając* treść raportu, a następnie wykazując fałsz wcześniejszego wykaczenia*.

* wykaczenia - wypaczenia zgodne z duchem wiadomej partii

#katastrofa smoleńska

#wykaczenia

Maciaszczyk
O mnie Maciaszczyk

Sprawa katastrofy smoleńskiej ogromnie mnie poruszyła. Od dłuższego czasu czytuję regularnie blog Fizyka Smoleńska. Sam jestem inżynierem, więc fizyka nie jest mi obca. Tematy lotnicze także nie są mi obce. Latałem trochę na szybowcach. Z doświadczenia jednak wiem, że fizyka nie jest mocną stroną przeciętnego człowieka. Dlatego też chciałbym przybliżyć ten temat bez skomplikowanych obliczeń opierając się na prostych łopatologicznych przykładach. Nie zamierzam prowadzić jałowych dyskusji z ludźmi, którzy nie przedstawiają żadnych logicznych argumentów, tylko atakują mnie personalnie. W takich sytuacjach zastrzegam sobie bana bez ostrzeżenia.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka