Stary człowiek znad rzeki Stary człowiek znad rzeki
307
BLOG

Wczorej u Bydgoszczu

Stary człowiek znad rzeki Stary człowiek znad rzeki Amber Gold Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

Muszę przyznać, że po wysłuchaniu ostatniego przesłuchania na komisji Amber-Gold doszedłem do wniosku, że post komuna z SLD występująca przed komisją sejmową w aferze Rywina to była arystokracja.

Przesłuchując to co mają na niej do powiedzenia kolejni w nią zaangażowani zauważyłem, że zachowują się oni identycznie. Poszukiwałem wspólnego mianownika dla ich postaw przed komisją. I znalazłem: tak się zachowują na przesłuchaniach członkowie zorganizowanej grupy przestępczej. Mający świadomość, że grupa nie została jeszcze rozbita i szefowie nadal chodzą bezpiecznie po ulicach i może ich dopaść ich bezwzględna, karząca ręka. Jednak ostatni przesłuchiwany Wincenty posunął się dalej od innych, kpił sobie w żywe oczy z powagi całego przesłuchania, które ma na celu wyjaśnienia, jak obywateli zostali nabici w butelkę przy parasolu ochronnym ze strony państwa. Bo że taki parasol został rozpostarty nad tym przedsięwzięciem nie pozostawia żadnych złudzeń. To czysta fizyka polityczna. I Zasada dynami Newtona w polityce. Ciała poruszają się pod wpływem siły. Banalnie proste.

Afera Amber-Gold jest wielką aferą. Ale ile było takich nikomu nie znanych afer jak ta, która opisałem w tej notce?. Notkę tę napisałem pod wpływem wstrząsu, gdy dotarło do mnie, że ludzie, którzy powinni stać na straży ładu, porządku i sprawiedliwości są zwykłymi gangsterami przebranymi w togi sędziowskie, perfidni adwokaci diabła, mafijni prokuratorzy, sprawujący z wyboru urzędy sołtysów, wójtów, burmistrzów. Zwyczajne, brutalnie chamskie bękarty Bolka.

Odrywanie ich od koryta musi ich bardzo boleć. Easy money mogą już nigdy nie wrócić. Stąd wycie, ale przebrane w komiczne maski obrony wolności i sprawiedliwości. Widziałem film pokazujący jak ich obrońcy śpiewają z podkładem do muzyki The Wall, Pink Floyd. Żenada. Na siłę próbują stworzy sobie mit, legendę oporu wobec władzy, jaki był wtedy w Sierpniu. Nie uda się. Skurwiliście bandyci ten Sierpień i nikt za wami palcem nie kiwnie. Spadajcie na drzewo.

Afera Amber-Gold to jest pikuś przy wyłudzeniach VAT. Te nasilające się protesty totalnych wcale nie mają nic wspólnego z obroną sądów, konstytucji. To jest próba destabilizacji, aby do tej komisji nie dopuścić za wszelką cenę. Bo dowiemy się, że czyje TIR-y nigdy nie przechodziły nigdy kontroli celnej. Może być ciekawie. Mogą być zaskakujące - bardzo znane- nazwiska. Z kraju i zagranicy. Pewne sprawy staną się banalnie proste do zrozumienia. Tego już się nie da potem odzobaczyć.

Idę po popcorn. 


Jestem starym człowiekiem patrzącym na przepływającą rzekę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka