Carol Pietrantoni, Quantum unstable wave
Carol Pietrantoni, Quantum unstable wave
Arkadiusz Jadczyk Arkadiusz Jadczyk
1184
BLOG

Kwantowy efekt Dżanibekowa?

Arkadiusz Jadczyk Arkadiusz Jadczyk Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 57

Poczytałem trochę więcej. Wciąż tak jakby „wchodzę w temat”. Czuję się tak jak to było za czasów gdy byłem na studiach doktoranckich. Studia były 3-letnie. Przez dwa i pół roku „wchodziłem w temat”. Czyli po prostu uczyłem się, czytałem, przeskakiwałem od pomysłu do pomysłu. Dopiero na trzy miesiące przed końcem studiów pewien temat mi w końcu „zaskoczył”. No i zrobiłem doktorat prawie, że w czasie, trzy miesiące po terminie. No i było tak jest teraz: nikt mi nie pomagał.


Dzisiaj zajrzałem do pracy Modugno i Vitolo „The geometry of Newton's law and rigid systems”, a potem Modugno, Prieto i Vitolo, „Geometric aspects of the quantization of a rigid body”. W tej drugiej pracy nawet się pojawia moje nazwisko, więc mam historyczne prawa do zajmowania się tymi zagadnieniami.


No i tak sobie pomyślałem, że może by tak efekt Dżanibekowa skwantować i zobaczyć co wyjdzie. Jak fikołki wyjdą na funkcjach falowych?


Tylko, że oznaczałoby to zboczenie z wybranej drogi, zmianę planu. Normalnie, to temat nadawałby się na pracę magisterską. Zastanawiam się więc czy dać się na pisanie tej magisterki namówić?


Prześpię się nad tym pytaniem....


Naukowiec, zainteresowany obrzeżami nauki. Katalog SEO Katalog Stron map counter Życie jest religią. Nasze życiowe doświadczenia odzwierciedlają nasze oddziaływania z Bogiem. Ludzie śpiący są ludźmi małej wiary gdy idzie o ich oddziaływania ze wszystkim co stworzone. Niektórzy ludzie sądzą, że świat istnieje dla nich, po to, by go pokonać, zignorować lub zgasić. Dla tych ludzi świat zgaśnie. Staną się dokładnie tym co dali życiu. Staną się jedynie snem w "przeszłości". Ci co baczą uważnie na obiektywną rzeczywistość wokół siebie, staną się rzeczywistością "Przyszłości" Lista wszystkich wpisów  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie