ProvoCatio ProvoCatio
388
BLOG

Głosujcie na Trzaskowskiego!

ProvoCatio ProvoCatio Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 37

Ponoć w poniedziałek ma być zniesony obowiązek noszenia maseczek w przestrzeni publicznej. Dlaczego w poniedzialek a nie w piatek? Pewnie dla jaj. Wszystko w Polsce jest jajem. Prawie wszystko. Polska to piękny kraj. Jest wiara, jest tradycja, jest wszystko. Szkoda Polski dla cwaniaczków... 

Mija okres światowej pandemii. To co wszyscy przeżylismy przez ostatnie miesiące jest nasze. Nikt nam tego nie odbierze. Odbieraja nam za to inne rzeczy. Dostałem właśnie liste mandatów za parkowanie w w okresie przymusowego pobytu w domu w czasach zarazy w Warszawie. Dobra lista. Jest rejestracja, jest data i godzina. Czego nie ma, to papierowego mandatu, który gdyby mi go powiesili za wycieraczka w pierwszym dniu feralnego parkowania nie musiałbym teraz płacic setek złotych. 

 Co to jest panie Trzaskowski? Zabawa moim kosztem? A gdybym umarł z powodu COVID-19 to teraz moja rodzina, albo znajomi musieliby płacić? Nie wstyd wam? Kolega z Warszawy tłumaczy, że to taki nowy sposób i nie muszą zostawiać mandatów za szybą. Że jadą sobie i robią zdjęcia i komputer typuje tyych co nie zapłacili. No to ja przepraszam, ale sie pytam! Co to k...a za metody? Skąd to się wzieło? Z tradycji konikowsko-podpewexowych z lat osiemdziesiątych ubiegłego stulecia? Metoda "na wydzir"... Wałek? No może ktoś mnie uświadomi? 

Brak elementarego szacunku dla obywatela. Tak samo w sklepach w całej Polsce. Cena na towarze np. 3 złote 20 gr. Duże i tłuste cyferki...małymi literkami, że owszem, cena jest jak stoii, ale dopiero jak kupi się np. 3 sztuki owego tego towaru. Lubie swoje i innych zdziwienie przy kasie...małe cwaniactwo a jak cieszy...

Zagłosuje w najbliższych wyborach na tego, który ogłosi wojne z cwaniactwem w Polsce. Na tego, który prawdziwy szacunek dla obywateli będzie miał w swym programie. Pewnie się taki jeszcze nie urodził. Szkoda Polski dla cwaniaczków. Szkoda 


Głosujcie se na Trzaskowskiego. Ja nie. 




ProvoCatio
O mnie ProvoCatio

Do rany przyłóż https://www.youtube.com/watch?v=FQ4zObtAOuI

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka