ProvoCatio ProvoCatio
464
BLOG

Gdzie jest Jarosław ?

ProvoCatio ProvoCatio Polityka Obserwuj notkę 68

image


Może coś mi umkneło...oglądam telewizje "po łebkach"...od okazji do okazji...czasami Reżymową TV, czasem TVNowoczesna i niekiedy wybijającą się na telewizje "obiektywną" - Polsat. Dużo się dzieje w Polsce i na świecie i ciągle ktoś zabiera głos i się produkuje na szklanym ekranie. Coś mi tutaj nie gra. Brakuje mi Jarosława. Nie widziałem go od czasu historycznego orędzia do narodu w sprawie obrony kościołów. Powyższe zdjęcie zrobone było przed domem Jarosława chyba w dniu orędzia. Dużo od tego czasu wylało się z Czajki do Wisły i kilka dni temu będąc pod najsłynniejszym domem Żoliborza nie widziałem już policji. 

Czy kto widział? Czy kto wie? Gdzie jest Jarosław? 



#powiedzcie#prosze#co#z#jarosław#bo#sie#martwie#serio#muzyka#fotografia

ProvoCatio
O mnie ProvoCatio

Do rany przyłóż https://www.youtube.com/watch?v=FQ4zObtAOuI

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka