Wojciech Terlecki Wojciech Terlecki
229
BLOG

"Era Zwodnika" w audycji Bibliotekarium

Wojciech Terlecki Wojciech Terlecki Literatura Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

imageNa falach radia Paranormalium, od kilku lat, dwóch miłośników literatury z Bydgoszczy prowadzi audycję Bibliotekarium. Jest to nietypowa audycja dlatego, że ograniczona czasowo tylko wytrzymałością prowadzących pisarzy i wydawców: Marka Żelkowskiego i Wiktora Żwikiewicza, oraz zaproszonych gości. Dzięki temu każdy aspekt powieści lub tematyka publikacji ma szansę zostać wyczerpująco omówiona.


Sięgając do archiwum youtubowego można posłuchać rozmów, o takich pozycjach jak książka Oliviera Sacksa „O człowieku, który pomylił swoją żonę z kapeluszem”, Andrzeja Dragana „Kwantechizm”, „Testament Overmana” Edmunda Coopera, czy powieści Jarosława Jakubowskiego „Hejter”.


W ostatni piątek wakacji byłem gościem audycji i rozmawialiśmy o mojej nowej powieści „Era Zwodnika” i innych spawach, mniej lub bardziej, powiązanych z publikacją. Ponieważ książka jest ciekawa, to i rozmowa nam się udała.

Zapraszam.

             Bibliotekarium - Odc. 96 image



Urodziłem się w Warszawie w peerelu. W roku swoich osiemnastych urodzin dorosłem na tyle, by głosować w pierwszych, prawie wolnych, wyborach. Karierę zawodową rozpocząłem od zarządzania projektami Fundacji Zabezpieczenia Społecznego, wtedy to wyleczyłem się z bajek o sprawiedliwości społecznej. Pisanie zacząłem od promowania pojawiających się na polskim rynku usług transmisji danych. Moim sukcesem było stworzenie marki Neostrada. Po odejściu, w 2013 z Orange Polska, napisałem powieść "Kukiełki i Dusze". W roku dwutysięcznym osiemnastym napisałem opowiadania: INWAZJA OBCYCH, HIP, HIP, HURA! oraz Algorytm Belzera, które zostały nagrodzone w konkursach Fantazmatów i Bibliotekarium. W 2020 roku nakładem wydawnictwa Bibliotekarium ukazała się powieść "Era Zwodnika".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura