56 obserwujących
510 notek
755k odsłon
359 odsłon

BAN - ale nie dla podejścia....

Wykop Skomentuj41

Karlus zastosował wobec mnie BAN. 

Ponieważ moja odpowiedź na jego agitkę jest merytoryczna pozwalam sobie ją powtórzyć:

Kontrolerzy nie mają działać jako agenci bezpieczeństwa i nie są odpowiedzialni za zachowanie się załogi samolotu - nawet, jeśli decyduje się ona kontynuować podejście poniżej minimów. Mają jej pomagać oraz w razie potrzeby ostrzegać przez niebezpieczeństwem. Kontrolerzy nie znali sytuacji na pokładzie samolotu, załoga nie zgłaszała żadnych problemów! 

Ostrzeżenie o braku warunków do przyjęcia było jasne i jego przyjęcie zostało potwierdzone słowami dowódcy PLF101 "jeśli można -spróbujemy"

Przepisy są jasne - język niemiecki (wykoryztywany przez Karlusa) nic tu nie zmieni (zazwyczaj stosuje się uproszczony angielski):

Analysis

The State in question has not established and published the lowest aerodrome operating minima for its aerodromes - EU OPS 1, OPS 1.430 only says that, “…Such minima shall not be lower than any that may be established for such aerodromes by the State..”

Consequently, air traffic controllers are not aware of such limitations i.e. that for each instrument approach at a particular aerodrome there is a minima which no operator should go below. Furthermore, the controllers do not have in place a procedure(s) to act as a ‘safety check’ when a commander decides to commence an approach to land when the reported RVR is less than the specified Minima.

Link do oryginału:

https://www.skybrary.aero/index.php/IFR_Aircraft_Operations_Below_RVR_Minima 

Wykop Skomentuj41
Ciekawi nas Twoje zdanie! Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Salon24 news

Co o tym sądzisz?

Inne tematy w dziale Polityka