Behe Behe
4217
BLOG

Trzy osoby przeżyły katastrofę smoleńską?

Behe Behe Polityka Obserwuj notkę 61

"Gazeta Polska Codziennie" informuje, że Tomasz Turowski, szef wydziału politycznego ambasady RP w Moskwie, zeznał, iż katastrofę na lotnisku Siewierne miały przeżyć trzy osoby. Taką informację dostał od jednego z funkcjonariuszy Federalnej Służby Bezpieczeństwa, który po opuszczeniu terenu katastrofy powiedział, że trzy osoby dawały "żyzniennyje refleksy". Jak twierdzi Turowski, oznacza to bezwarunkowe odruchy, które mogą się pojawiać u człowieka tuż po śmierci. Zdaniem GPC są to "oznaki życia".

Informacja o trzech osobach, które przeżyły katastrofę, znalazła się również w zeznaniach Dariusza Górczyńskiego naczelnika Wydziału Federacji Rosyjskiej Departamentu Wschodniego MSZ. "Ja zadzwoniłem o 10:43 (czasu moskiewskiego) do dyrektora (Jarosława) Bartkiewicza i powiedziałem mu, że samolot się rozbił i że jest rozbity na kawałki. Następnie zadzwoniłem do Tadeusza Stachelskiego do Katynia i do dziennikarza Wiktora Batera, który był w Moskwie. Było ogromne zamieszanie, momentalnie w ciągu 5, może 10 minut pojawiła się milicja, straż i służby ratownicze. Po około godzinie ktoś ze służb ratunkowych powiedział, że niestety nikt nie przeżył. O ile dobrze pamiętam, ambasador (Tomasz) Turowski około godz. 12 przekazał mi, że otrzymał informację od funkcjonariusza FSO, że trzy osoby przeżyły i w ciężkim stanie zostały przewiezione do szpitala. Ja spytałem o to Pawła Kozłowa (oficera FSO), który stwierdził, że nic o tym nie wie, ale polecił sprawdzić wszystkie szpitale. Informacja ta się nie potwierdziła".
 

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Gazeta-Polska-Codziennie-Turowski-zeznaje-trzy-osoby-przezyly-katastrofe-smolenska,wid,14749376,wiadomosc.html

Behe
O mnie Behe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka