bestmario bestmario
20
BLOG

Liverpool w polskiej lidze

bestmario bestmario Rozmaitości Obserwuj notkę 0

No może jeszcze nie w tym sezonie,ale mentalnie mój ulubiony klub zmierza do tego co prezentująsobąprzeciętne polskie drużyny.Wczorajszy mecz z tureckim zespołem,którego nazwy nigdy wcześniej nie słyszałem przekonałmnie, że Liverpool staje siępowoli klubem środka tabeli.Jużnie tylko marzenia o mistrzostwie sąmrzonką.Nie będzie w tym sezonie pewnie teższans na LM i może z ledwościąznów Europa League.Bramkarz,który sam sobie strzela bramki,piłkarze,których naczelnym zadaniem jest smarkanie na murawęi władze klubu,którzy obudzili siędwa lata za źno.Widywałem to samo w lidze polskiej.żnica tylko taka, że tu koszulki po 58 euro.

bestmario
O mnie bestmario

Leciały, przez obłoki trzy smoki w świat szeroki. Wiatr wieje, noc zapada do smoka smok powiada. Są cuda na tym świecie, o których nic nie wiecie. Znam taki zamek w górach co szczytem tonie w chmurach I srebrny jest i złoty A smoki na to: Co ty?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości