Statystyka głosów w czasie
Statystyka głosów w czasie
ojciec & dyrektor ojciec & dyrektor
883
BLOG

Jak fałszowano wybory w Michigan

ojciec & dyrektor ojciec & dyrektor Polityka Obserwuj notkę 28

Było mi trochę przykro, że Trump przegrał w Michigan. Oznaczało to, że praktycznie przegrał całe wybory, choć wyglądało, że najprawdopodobniej jednym głosem elektorskim.

Oglądałem wiele filmów o Detroit (MI) gdzie miasto pod rządami Demokratów zbankrutowało i zamieniło się w ruinę. Dlatego poparcie dla Bidena (Kamali Harris) nie budziło aż mojego zdziwienia. Może trzeba było pomyśleć, ze skoro Trump 4 lata temu zdobył ten stan to coś tu śmierdzi. Ale przecież wychowywałem się w miłości do kraju wolności jakim były kiedyś USA.

W środę wieczór, w Michigan prowadził Trump, w czwartek rano zaczęły ponoć spływać głosy kopertowe i zaczął prowadzić Biden. Było to do przewidzenia, choć statystyka zaczęła protestować. Wykres przeliczonych głosów w czasie z charakterystycznym skokiem poparcie dla Bidena z 4 listopada - gdy zmieniło się prowadzenie.

Ponieważ większość informacji otrzymywałem jako retweety Wojtka Cejrowskiego, który jest w USA beznadziejnie zakochany, więc brałem poprawkę na brak twardych dowodów.

Do dziś.

Stan Michigan prowadzi bazę danych osób, które głosowały listownie. Znając dane osoby można sprawdzić historię jej głosu - od zgłoszenia, do przycięcia przez urząd.

Na twitterze pojawiły się zdjęcia i filmy na których sprawdzono ciekawe przypadki.

1. Donna Brydges, ur. styczeń 1901, kod pocztowy 49431

wg zapisu z bazy danych zgłosiła się do wyborów z 3 listopada (11/3/2020) w dniu 29.7.2020. Wysłała głos 24 września, który urząd zarejestrował 30 września. W dniu głosowania miała około 119 (sto dziewiętnaście!) lat.

2. June Aiken, ur sierpień 1900, kod pocztowy 49201

zgłosiła się do wyborów 11 września, zagłosowała 11 września, urząd zarejestrował głos 8 października. Ciekawe czy ma licencję pilota, bo 120 lat to nie w kij dmuchał.

3. William Bradley, ur. marzec 1902, zm. czerwiec 1984, kod pocztowy 48207

też się zgłosił 11 września, zagłosował 19 września, a urząd zarejestrował jego kopertę 2 października. Ten jest najmłodszy z w/w trójki. Ma tylko 118 lat.

Nie musicie mi wierzyć na słowo. Tu jest link do bazy danych:

https://mvic.sos.state.mi.us/Voter/Index

Ponieważ na twitterze pojawiły się dokładne dane śmierci p. Bradleya to można z całą pewnością stwierdzić, że fałszowanie wyborów korespondencyjnych odbyło się przy pomocy osób mających dostęp do bazy danych US Social Security.

I dlatego głosowanie korespondencyjne powinno być zabronione!


poprzednia notka
 <--->
następna notka
Ataki na kościoły i dziwna bierność policji

Suwerenność sprzedana za paciorki i hejt na Konfederację


Zobacz galerię zdjęć:

William Bradley - głos
William Bradley - głos Donna Brydges William Bradley - ss

Gdzieś w drodze z Polski i do Polski.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka