Ayshien Ayshien
694
BLOG

Czy wibracje mogą być pozytywne skoro...

Ayshien Ayshien Rozmaitości Obserwuj notkę 8

Kilka dni temu w trakcie pisania notki na temat wibracji barw znalazłam w Internecie pewną informację z której wynika, że wibracja powstaje w wyniku tarcia się o siebie dwóch drgań, a więc jest czymś w rodzaju zakłócenia.. Drganie natomiast jest 'bezgłośne i obecne, prawie niedostrzegalne zmysłami, a mimo to niezwykle intensywne i imponujące'. Informacje te pochodzą z przekazów Horusa, które przekazał D. Harald Alke z Instytutu Kyborg®, ja je znalazłam na stronie: http://piramidyhorusa.net/_5inst_kyb/inst_kyb_hist.htm

Można więc zapytać, czy w takim bądź razie wibracje można w ogóle nazywać pozytywnymi, skoro powstają w wyniku konfliktu.. walki?

Przypomniało mi się też moje doświadczenie kiedy to usłyszałam pod postacią dźwięków jak brzmi walka pomiędzy światłem, a ciemnością.. Przypominało to przeciąganie liny.. ze skrajnie wysokich, wznoszących dźwięków, do skrajnie niskich, przypominających buczenie... był to stan nieustannej szamotaniny...

cdn...

Ayshien
O mnie Ayshien

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości