Po ostatnim zrezygnowaniu przez urzad marszalkowski z budowy lotniska regionalnego dla Podlasia(poklosie umowy Baltic FAB zatwierdzonej przez sejm, senat i prezydenta, gdzie - w tle: appendix H do Baltic FAB concept of operations -final, s. 54-55 zapowiedziane przekazanie kontroli nad ruchem powietrzym Litwinom , oraz wypowiedzi pewnej "sorry taki mamy klimat" wicepremier, etc, o czym beda kolejne notki) dotarla dzisiaj - 3 II 2014 roku wiadomosc, iz kolej planuje likwidacje 5 z 9 skladow laczacych dziennie Bialystok z Warszawa, a pozostale 4 sklady zastapic "transportem zastepczym" (podawana przyczyna: modernizacja sieci).
Wobec powyzszego, - przy niezgodnym z Trakatem Akcesyjnym RP do UE odebraniu Via Baltica, przy przesunieciu dworca przeladunkowego dla Rail Baltica z 300-tysiecznego Bialegostoku do 70-tys Elku, przy skandalicznym zablokowaniu budowy lotniska- wydaje sie, iz ODCIANA SIE OBECNIE BIALYSTOK OD POLACZENIA KOLEJOWEGO Z WARSZAWA?.
PARADOKSEM JEST ZE ROBI SIE TO W SYTUACJI GDY -WBREW NACISKOM WIELU LOBBY- NIE UDALO SIE WYLACZYC BIALEGOSTOKU Z PRIORYTETOWEJ SIECI TEN-T, O CZYM SWIADCZY KOMUNIKAT KOMISJI EUROPEJSKIEJ Z 17 X 2013 ROKU
por.
http://bezzmian.salon24.pl/564391,baltic-fab-a-skansenizacja-podlasia-cz-ii
poważny i niepoważny, z dystensem i bez, patriota i pseudoeuropejczyk, myślacy z własnej skromnej perspektywy, motto: \"wiele lat analizy dla dnia syntezy\" niestety
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Gospodarka