Bogdan607 Bogdan607
537
BLOG

Hetman Lubomirski wraca do Rzeszowa

Bogdan607 Bogdan607 Kultura Obserwuj notkę 1

 

 2 maja mija, na tapecie impreza z ptakiem w tle który podobny jest zupełnie do niczego a już na pewno nie do narodowego godła, chociaż to właśnie happeningu narodowego miał być symbolem. W tvp prezenterka chciała nawet przedstawić narodowy szalik trójki ale nie pykło, okazało się ( z tego co zrozumiałem z wymianą zań z Jethon "- Można pokazać z drugiej strony ? -nie") narodowy szalik w gejowskich barwach dodatkowo jest banerem reklamowym ale czego to się nie dowiedziałem, kryptoreklamie powiedzieli nie w tv. Ilość hejtu jaka przelała się przez prawicowe media i prawicowy twitter przekroczyła wszelkie IMO granice, przestałem zaglądać dziś już na swój TL bo serio ale ileż można ?2h rozumiem, 5h rozumiem, ale kolejny dzień ALL THE TIME ? sorry ale zwymiotowałem. Chociaż z drugiej strony za permanentny hejt na ś.p. Lecha Kaczyńskiego podczas jego prezydentury, należy im się.

Do tego jeszcze doszła fotorelacja dziennikarzy GPC czyli Pereira & Co. Nie mam pojęcia na cholerę tracić czas i pieniądze na ten kabaret, rozumiem że chodzi o to aby cisnąć na maksa ale serio, ten cyrk z czekorłem i różowymi balonami sam się skompromitował, nie trzeba mu pomagać, wystarczy tylko patrzeć i śmiać się, nic więcej.

Tymczasem w Rzeszowie 1 maja odbyła się PATRIOTYCZNA impreza pod tytułem "Hetman Lubomirski wraca do Rzeszowa" (na koniec wrzucę linki do fotorelacji która jak widać na zdjęciach miała genialną oprawę) i tu mam wielką pretensje do prawicowych mediów (typu niezależna czy wpolityce) bo z tego co widzę to żaden z dziennikarzy nie pofatygował się do Rzeszowa zrobić reportaż z tej imprezy, a szkoda. 

Także prośba na przyszłość, skupcie się bardziej na promocji inicjatyw patriotycznych niż na hejcie tych pseudo-patriotycznych, to naprawdę przyniesie więcej korzyści nam wszystkim, Polakom.

www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article

www.facebook.com/media/set/

 

twitter.com/bogdan607

Bogdan607
O mnie Bogdan607

"bo to jest Polska, nie elegancja Francja" twitter.com/bogdan607

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura