Giotto di Bondone "Zmartwychwstanie". Fresk z XIV w. w kaplicy Scrovegnich w Padwie.
Giotto di Bondone "Zmartwychwstanie". Fresk z XIV w. w kaplicy Scrovegnich w Padwie.
Bogna Janke Bogna Janke
1299
BLOG

Wielkanoc 2020 – życzenia od zespołu Salon24.pl

Bogna Janke Bogna Janke Święta, rocznice Obserwuj temat Obserwuj notkę 54

Wielkanoc - najważniejsze święto religijne chrześcijan. Święto zmartwychwstania Jezusa Chrystusa. Triumfu nad grzechem i śmiercią. Święto, które daje nadzieję na odrodzenie, nowy początek i zmianę. W tym roku – w czasie walki z epidemią koronawirusa i jej skutkami - czerpmy z niego szczególnie mocno.

Wszystkim autorom, komentatorom, czytelnikom i sympatykom Salonu24.pl życzę - w imieniu zespołu portalu - spokojnych i zdrowych Świąt Wielkanocnych. Dobrego nastroju, smacznych świątecznych potraw, wielu rozmów z najbliższymi, udanych spotkań na odległość. I wielu inspiracji twórczych, których efekty będziemy mogli poznać tu, w Salon24.pl.

Wesołego Alleluja!


Bogna Janke
O mnie Bogna Janke

Z zawodu i pasji jestem dziennikarką. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej, TVN24, wydawałam lokalny tygodnik Gazeta Południa. Przez 15 lat byłam współwłaścicielką portalu Salon24 i prezesem spółek. Założyłam i prowadziłam Fundację Warszawskie Szpitale Polowe. Przez rok byłam sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Więcej informacji o mnie na stronie: bognajanke.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura