Bogna Janke Bogna Janke
3450
BLOG

Zdrowe życie w Salonie24

Bogna Janke Bogna Janke Zdrowie Obserwuj temat Obserwuj notkę 69

 

Zgodnie z zapowiedzią, Salon24 otwiera się na nowe tematy. Jutro do grona naszych Autorów dołączy Julita Bator, autorka znakomitej książki „Zamień chemię na jedzenie”. To obowiązkowa lektura dla tych wszystkich, którym zależy na zdrowym życiu.

Książka powstała na podstawie żywieniowego eksperymentu autorki na sobie, dzieciach i mężu. Powstał fantastyczny zapis doświadczeń, spostrzeżeń i porad. Julita Bator, niczym Sherlock Holmes, odkrywa przed nami kolejne tajemnice składu popularnych artykułów spożywczych, które uważamy za zdrowe, a jak się okazuje, wcale takie zdrowe nie są. Tłumaczy, jak szkodzimy dzieciom, obdarowując je (z miłością przecież) słodyczami nafaszerowanymi chemią.
Zdrowe życie od zawsze jest moją pasją. Już jako dziecko, wychowane w ponurej rzeczywistości lat 70. i 80., marzyłam o wieloziarnistym chlebie i zdrowych jogurtach, które ktoś czasem przywoził z zagranicy. Jako matka dbam o zdrowie moich dzieci. Będę tu pisać o moich różnych doświadczeniach.
Zachęcam Państwa do pisania o jedzeniu, sporcie, zdrowiu i o tych wszystkich sprawach, które są dalekie od polityki, a bliskie ciału i sercu. W tym celu utworzyliśmy nową kategorię „Zdrowe życie”.
(Proszę się nie obawiać, polityka nadal będzie dominującym tematem w Salonie24:)
Bogna Janke
O mnie Bogna Janke

Z zawodu i pasji jestem dziennikarką. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej, TVN24, wydawałam lokalny tygodnik Gazeta Południa. Przez 15 lat byłam współwłaścicielką portalu Salon24 i prezesem spółek. Założyłam i prowadziłam Fundację Warszawskie Szpitale Polowe. Przez rok byłam sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Więcej informacji o mnie na stronie: bognajanke.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości