Bogna Janke Bogna Janke
1090
BLOG

Nowe funkcjonalności w Salonie24.pl

Bogna Janke Bogna Janke Blogi Obserwuj temat Obserwuj notkę 35

Szanowni Państwo,

wprowadziliśmy dziś na blogach nowe, lepiej widoczne wtyczki do portali społecznościowych (Facebook, Twitter, Google+) oraz – nowość - możliwość drukowania i wysyłania tekstu mailem. Ikony tych funkcjonalności znajdują się z lewej strony notki.
Drukować można pełną wersję wpisu, ale można też zrezygnować z drukowania zdjęć i/ lub komentarzy. 
Interesujący tekst można teraz też przesłać znajomym, klikając w ikonkę „wyślij e-mailem”.
Możecie Państwo zwiększyć grono czytelników i dyskusję pod wybranymi tekstami z Salonu24.pl, polecając je na portalach społecznościowych. Wystarczy kliknąć w ikonki tych portali, których jesteście Państwo użytkownikami.
Kategorie, które wybieracie Państwo dla swoich notek, zostały przeniesione do paska z nazwą bloga.
Mam nadzieję, że te zmiany spodobają się Państwu. Po kilku miesiącach obecności w Salonie24.pl widzę, że nasz portal ma duże możliwości rozwoju. Będziemy je konsekwentnie realizować.
Salon24.pl jest wyjątkowym miejscem w polskiej sieci. Jest wyjątkowy dzięki Państwa tekstom i komentarzom. Dziękuję za to.
Bogna Janke
O mnie Bogna Janke

Z zawodu i pasji jestem dziennikarką. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej, TVN24, wydawałam lokalny tygodnik Gazeta Południa. Przez 15 lat byłam współwłaścicielką portalu Salon24 i prezesem spółek. Założyłam i prowadziłam Fundację Warszawskie Szpitale Polowe. Przez rok byłam sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Więcej informacji o mnie na stronie: bognajanke.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura