© Salon24.pl S.A.
© Salon24.pl S.A.
Bogna Janke Bogna Janke
2062
BLOG

Salon24.pl z własnym systemem komentowania

Bogna Janke Bogna Janke Blogi Obserwuj temat Obserwuj notkę 37

We wtorek 21 marca wdrożymy nowy system komentowania notek w naszym serwisie.

Tak jak zapowiedziałam pod koniec stycznia, wracamy do możliwości komentowania z poziomu użytkownika Salon24.pl. W związku z wdrożeniem nowego systemu komentarzy musimy wyłączyć serwis na kilka godzin. Będzie on niedostępny dziś w nocy (z poniedziałku na wtorek) w godzinach 0.00-6.30. Wdrożenie nowego systemu komentarzy nastąpi jutro w godzinach porannych. 

W notkach opublikowanych od 4 stycznia (po wdrożeniu nowej wersji serwisu) do 20 marca włącznie pozostanie wtyczka komentarzy z Facebooka. Jeśli ktoś będzie chciał skomentować taką notkę, będzie musiał zalogować się najpierw do Facebook'a.

We wszystkich starszych notkach (sprzed wdrożenia nowej wersji serwisu) i w nowych notkach będzie włączony nowy system komentowania, który będzie wymagał zalogowania się do Salon24.pl.

Komentowanie będzie działać na podobnych zasadach jak w starym Salonie. Wprowadziliśmy pewne drobne zmiany. Zastosowaliśmy m.in. strukturę drzewka, tzn. odpowiedzi na komentarz będą publikowane bezpośrednio pod nim. Poza tym każdy usunięty komentarz pozostawi po sobie ślad w postaci komunikatu, przez kogo został usunięty (administracja, autor bloga, autor komentarza).

W menu będzie dostępna zbiorcza strona Dyskusje, na której będzie można śledzić wszystkie aktualnie opublikowane komentarze.

Za jakiś czas dodamy jeszcze możliwość oceny komentarza oraz liczniki odsłon i komentarzy przy zajawkach notek.

Mam nadzieję, że powrót do własnego systemu komentarzy spełni Państwa oczekiwania. Wszelkie uwagi proszę kierować do administracji serwisu przez formularz kontaktowy.


© Artykuł jest chroniony prawem autorskim. Wykorzystanie tylko pod warunkiem podania linkującego źródła.


Bogna Janke
O mnie Bogna Janke

Z zawodu i pasji jestem dziennikarką. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej, TVN24, wydawałam lokalny tygodnik Gazeta Południa. Przez 15 lat byłam współwłaścicielką portalu Salon24 i prezesem spółek. Założyłam i prowadziłam Fundację Warszawskie Szpitale Polowe. Przez rok byłam sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Więcej informacji o mnie na stronie: bognajanke.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura