Bogna Janke Bogna Janke
2224
BLOG

Nowy system komentowania w Salon24.pl

Bogna Janke Bogna Janke Blogi Obserwuj temat Obserwuj notkę 172

Dziś rano wdrożyliśmy nowy system komentowania notek w Salon24.pl.

Aby skomentować notkę, trzeba zalogować się do Salon24.pl. Nowy system jest włączony we wszystkich starszych notkach - sprzed wdrożenia nowej wersji serwisu - oraz w nowych notkach, opublikowanych dziś od ok. godz. 8.00.

W notkach opublikowanych od 4 stycznia (po wdrożeniu nowej wersji serwisu) do dzisiejszego poranka, ok. godz. 8.00, pozostanie wtyczka komentarzy z Facebooka. Jeśli ktoś chce skomentować taką notkę, musi zalogować się do Facebook'a.

W komentarzach wprowadziliśmy drobne zmiany. Zastosowaliśmy m.in. strukturę drzewka, tzn. odpowiedzi na komentarz są publikowane bezpośrednio pod nim. Poza tym każdy usunięty komentarz pozostawia po sobie ślad w postaci komunikatu, przez kogo został usunięty (administracja, autor bloga, autor komentarza).

W menu ("hamburger" na górze strony) jest dostępna zbiorcza strona Dyskusje, na której można śledzić wszystkie aktualnie opublikowane komentarze. Strona ta ma również RSS.

Uwagi prosimy kierować do administracji przez formularz kontaktowy.


© Artykuł jest chroniony prawem autorskim. Wykorzystanie tylko pod warunkiem podania linkującego źródła.

Bogna Janke
O mnie Bogna Janke

Z zawodu i pasji jestem dziennikarką. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej, TVN24, wydawałam lokalny tygodnik Gazeta Południa. Przez 15 lat byłam współwłaścicielką portalu Salon24 i prezesem spółek. Założyłam i prowadziłam Fundację Warszawskie Szpitale Polowe. Przez rok byłam sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Więcej informacji o mnie na stronie: bognajanke.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura