bożena bożena
323
BLOG

Michael Voris S.T.B. w Polsce i we Wrocławiu

bożena bożena Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Pisalam o tym, że Św. Mikołaj zawsze o mnie pamięta i zawsze mnie zaskakuje. W tym roku akurat 6 grudnia zorganizował przyjazd do Polski oraz trzy wykłady Michaela Vorisa. Jeden z tych wykładów odbył się we Wrocławiu dokładnie 6 grudnia. Temate były niezależne katolickie media i ich rola dziś. 

Voris to doświadczony dziennikarz i producent telewizyjny, wlaściciel mediów Św. Michała Archanioła, na co dzień mieszkający w Detroit. Jego portal, na którym publikuje to "Church Militant", a ja bardzo lubię oglądać jego program "The Vortex"

Niestety tylko kilka "Vortexów" przetłumaczono na polski, Voris wydał ostatnio dwie ksiażki, ale nie są tłumaczone na nasz język, a jak spytałam kogoś z Polonii Christiany, która Vortexa gościła w Polsce, czy myślą o wydaniu tych książek, spotkalam się niestety tylko ze wzruszeniem ramion.

Szkoda, bo Michael Voris to ciekawa osobistość i jak każdy amerykański dziennikarz, jest on doskonale przygotowany do tzw. wystąpień publicznych. dobrze się go słucha, jest dynamiczny, a zarazem lapidarny, co ja osobiscie bardzo lubię u tego rodzaju mówców. 

Wklejam poniżej jego filmik z Wrocławia, a tak w ogóle to polecam zapoznać się z jego dorobkiem ostatnich lat. 

 

A tu jeszcze jeden Vortex, tłumaczony, o Polsce. Gorąco polecam:

 

bożena
O mnie bożena

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo